آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

خرده جنایت های خانوادگی

يكشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۱۲ ب.ظ

اگر دیدید روزی روزگاری ددی جان و مادر گرام بنده بعد از سی سال زندگی مشترک، طلاق گرفتند شک نکنید باعث و بانیش، من بودم. چون n میلیون بار به مادر گرام گفتم: مادر من، عسل خانم، چراغ و چشم خانه، در این اوضاع خشکسالی و کمبود آب، لطفا در مصرف آب صرفه جویی کن، ولی انگار که انگار. و حتی خیلی متواضعانه n+1 بار گفتم: مادر من، الان شما مادر یک نویسنده جویای نام هستی، باید الگوی بقیه مادرها باشی، ولی باز هم گوشش بدهکار این حرف ها نیست. خب تنها راه باقی مانده فقط طلاق است و بس. 

  • گلی

نظرات (۳)

از خدا بترس :/
پاسخ:
((:
البته بخش طلاقش جنبه طنز داشت ((:
  • تبارک منصوری
  • از خودت مایه بذار خودت باید الگو باشی! :|
    پاسخ:
    ((: باشه
    ((:
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • از مامان هامون که گذشت.ان شاءالله خودمون مامانی باشیم که درست مصرف میکنه :| ^_^
    پاسخ:
    ان شالله (: