آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

.

شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۱۲:۵۲ ق.ظ

تولدم مبارک(:

  • گلی

نظرات (۱۵)

  • میرزا محمّد مُهاجِر
  • مبارک :)
    پاسخ:
    ممنوون(:
  • دخترِ انـــــــــــار
  • تولدت مبارک سادات !
    ( یادم بودااا 😁 )

    مرسی که به دنیا اومدی 😘 :)
    پاسخ:
    ممنون رفیق (:
    خیلی زیاد مبارک باشه :) 
    "با آرزوهای خوب" شعاریه، اما از ته دل گفتم
    پاسخ:
    ممنون (:
    توی این مدت که وبت رو می خونم مطمئن هستم، که کلمه ها رو با دقت انتخاب می کنی و می دونم که از ته دل گفتی اینو (:
    تولدت مبارک
    پاسخ:
    مممنون(:
    تولللدتون مبااااارک 
    پاسخ:
    ممممممننننننننون (:
    به به
    چه روز تاریخی ای هم قدم به دنیا گذاشتی
    12 فروردین

    تولد تولد تولدت موبااااارک
    با صوت و لحن خوانده شود
    پاسخ:
    ممنون
    ممنون (:
     همچیمون هم سیاسی هست((:
    تولدت مبااااارک گلی 😅😊
    پاسخ:
    ممنون جناب یکی دیگر عزیز(:
    سلام سلام 
     تولدت مبارک گل دختر ..بیا بغلم ..بوس 
    ایشاالله صد ساله شوی دوست خوبم 
     ببخشید دیگه با یه روز تاخیر اومدم گفتم تولدت مبارک :)
    من میگم تو چرا این قدر خوبی نگو متولد بهاری :)
    پاسخ:
    سلام سلام (:
    ممنون:*

    مبارک باشه :)

    پاسخ:
    ممنون(:
    ای وای
    تولدت با تاخیر مبارک باشه ؛)
    پاسخ:
    ممنون (:
    با تاخیر هم عزیزی(:
    با تاخیرِ دوروزه، تولدت مبارک :))

    +سالت مِهر.
    پاسخ:
    ممنون(:

    + سال تو هم مهر.
    تولدتون مبارک و دوران بر وفق مرادتون ان شالله :))

    پاسخ:
    ان شالله
    ممنون(:
    تولد شما مبارک باشه
    پاسخ:
    ممنون(:
  • رادیوبلاگیها
  • سلااام
    خبر رادیو رو حتما گوش کنین :))))
    پاسخ:
    ((: 
    وااااای ممنون
    چه قدر خوب بود، کلی ذوق کردم 
    عالی بود 
    چطوری الان تشکر کنم خو🙈😍 
    خلاصه ممنون
    (:
  • تبارک منصوری
  • با تاخیر 14 روزه هم قبوله!؟ :) 
     خیلی مبارکه... 
    امیدوارم روزهای بهتر و قشنگتر از همیشه در انتظارت باشه... 
    و عمر با عزت... 💖
    پاسخ:
    بلی بلی 
    ممنون از اینهمه دعای قشنگ
    (: