آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

روحانی متشکریم

چهارشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۹:۴۸ ب.ظ

بسکه نشستیم و رفتن آدمها رو دیدیم، دیگه خسته شدیم. کاش اصلا یکی پیدا می شد همه بلیت‌های رفت رو می‌گرفت و پاره می‌کرد. کاش یک روز برسه کسی بخاطر مسائل اقتصادی مهاجرت نکنه.

کاش یک روز برسه، که اونقدر با معرفت بشیم و به این شعور برسیم، که ما مردم یه کشور جزو یه خانواده هستیم، و به جای اینکه فقط به فکر خودمون و اطرافیانمون باشیم، وسط اون بخور بخورهامون یادی هم از بقیه اعضای خانواده کنیم، اونقدر وقیح نباشیم که حقوق نجومی بگیریم و بعد زل بزنیم تو چشم بقیه اعضای خانواده و بگیم دارم حقمون رو از انقلاب می گیریم. اونقدر وقیح نباشیم که نخبه هامون بخاطر داشتن یه زندگی معمولی مهاجرت کنند و بعد یه سری بی سواد بخاطر رانت و پارتی لای پر قو بزرگ شند.



  • گلی

نظرات (۱)

یعنی شما بگید یک هفته مرز رو باز بزارن ببینن چند درصد این مردم توی این کشور میمونن؟ فکر میکنین چرا همه دوست دارن برن؟ چرا اصلا باید دوست داشته باشن که بمونن؟ وقتی میبینن کسی اینجا براشون ارزشی قائل نیست. برای دانشی که کسب کردن. برای تلاشی که انجام دادن. وقتی میبینن کسی ارزشی برای جوونی شون قائل نیست. خب بمونن اینجا که چی بشه؟ چند درصد نخبه هامون رو این سال ها تونستیم ازشون استفاده کنیم؟ نهایت نخبه هامون موندن و شدن استاد دانشگاه! خب بمونن که چی؟ این فقط در دوره آقای بنفش هم نبوده ها. در دوره های قبل هم همین بود. فقط تو این دوره طبق منحنی سنی کشور تعداد جوون ها بیشتر شد و در نتیجه تعداد مدرک بگیرها بیشتر و مهاجرت ها هم بیشتر.من هم متاسفم برای این خانواده بزرگ که اسمش رو کشور میذاریم. 
پاسخ:
منظور منم این نبود که همش توی دولت بنفش بوده
عنوان بیشتر برای این انتخاب کردم که یه سری ها که حامی دولت هستند، بخور و بریز و بپاش دارن و رئیس دولت اصلا این بخور و بریز و بپاش ها رو نمی بینه و تازه حق خودشون هم می دونند اینها رو. 
آره توی همه دولت ها هم بریز و بپاش، بود و هست و خواهد بود ولی خدایی اینا دیگه  دست سنگ پای قزوین رو از و بستن بسکه وقیح اند و همه چیز رو حق خودشون می دونند.