آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

تا ۱۴۰۰ با روحانی در صلح و آرامش

جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

:::یک

حسن روحانی آنجایی بازی را باخت که خیال می‌کرد قصۀ خاورمیانه شبیه انیمیشن‌های والت دیزنی است. خیال می‌کرد می‌شود حرف‌های صدمن یک غاز زد و با همان حرف‌های صدمن یک غاز ابرقدرت‌ها را به خیال خودش خام کرد و بعد آخر قصه در حالی که یک دستش را گردن عمو ترامپ و دست دیگرش را گردن عمو داعشی انداخته سه تایی با هم شعر ما گل‌های خندانیم را بخوانند و تیتراژ قصه مهیج خاورمیانه بالا بیاید و همه عاقبت بخیر شوند.

از من به شما نصیحت تا زمانیکه سیاست‌مدارهایی مثل حسن روحانی و ترامپ و داعشی‌های عزیز توی این دنیا نفس می‌کشند تنها قانونی که توی دنیا علی الخصوص خاورمیانه حکمفرساست، قانون جنگل است. صلح کلمه‌ایی است برای سرگرم کردن آدم‌ها تا به منافع شخصی خودشان سرو سامانی بدهند.


:::دو

همدلی و اتحاد خوب است به شرط اینکه شعار دوازده ماه سالمان باشد نه فقط وقتی شلیک گلوله‌ها توی سرمان پیچید از سر ترس بیایم شعار اتحاد همدلی سر بدهیم. کاش آنوقتی که کرباسچی داشت نمک به زخم مادرها و همسران داغدیده مدافع حرم می‌پاشید و بقیه کف و دست و سوت می‌زدند یک آزاده بینشان پیدا می‌شد و شعار اتحاد و همدلی می‌داد. کاش وقتی حسن روحانی برای گدایی رأی توی چشم هشتاد میلیون هم‌وطن و کلی اجنبی زل زد و یکی را سرهنگ صدا زد و یکی را قاتل و سپاه و بسیج را خشونت طلب جنگ طلب، یکی پیدا می شد شعار اتحاد می‌داد.


::: سه

همیشه یکسری آدم بی‌گناه باید تاوان پس بدهند تا بقیه از خواب زمستانی بیدار شوند، البته اگر بیدار شوند.

برای آرامش روح شهدای دستپخت پرزیدنت صلوات





  • گلی

نظرات (۷)

آی قربان دهانت


پاسخ:
(:
  • میرزا محمّد مُهاجِر
  • عااالی
    پاسخ:
    (:
    حالا جهت گیری های سیاسی در انتخابات رو نباید دلیل این حرکت تروریسی دونست.
    جای حق قضاوت کنیم این که روحانی وعده ی امنیت و آرامش داده بود و دروغ در اومد، این در واقع بر میگرده به وعده ای که داد و محقق نشد.

    ولی اینکه بگیم حمله تروریستی بخاطر انتخاب آقای روحانی بود نه این دلیل محکمی نیست.

    من فکر می کنم هر کسی رییس جمهور میشد دشمنی جبهه کفر با ایران به قوت خودش باقی بود هر چند بی سرانجامه تلاششون در این مرز و بوم

    آره.سعی کنید از هر چیزی اینقدر جهت گیری سیاسی نکنید.
    نه اونها که ترور کردند و نه اونها که شهید شدند به انتخاب آقای روحانی ربط داشتند و نه سپاه و بسیج با حرفای موقع انتخابات از طرف نامزد اصطلاحاتی کار و وظیفه خودش رو کنسل کرد.
    در واقع این اتفاق ربط چندانی به آقای روحانی نداره.
    اما جهت گیری آقای کرباسچی (تبلیغ کننده ی آقای روحانی) به گونه ای بود که مدافعان حرم که از همین بسیج و سپاه هستند (و مهم ترین مدافعان در برابر داعش چه در خارج و چه در داخل) مورد توهین و بی محبتی قرار گرفتند.

    میدونم حرف شما این بود که روحانی چرا به مقابله کنندگان با دشمنان و بر قرار کنندگان امنیت داخلی و خارجی،(که لازمه ی مملکت هستند)گفت خشونت طلب و غیره.خب کار اشتباهی کرد و حتی بخاطر رای جمع کردن هم اگر این کار رو کرد الان دیگه باید به قول شما از خواب بیدار بشه و ببینه چه کسانی مانع خشونت هستند و بودند.همون بسیج و سپاهی ها... .

    راستی از اینکه هنوز هم در قید انتخابات هستید، در مورد قضاوتی که از مردم می کنید ناراحت شدم واقعا شما متوجه نشدید که مردم کشور ما از هر گروه و از هر طبقه ای در وضعیت بحران اکثرا متحد میشن و این خوبه؟!
    لطفا اشتباهات انتخاباتی رو به بحرانی که شکل گرفت و همه خوب و متحد القول بودند ربط ندید.انتخابات هم با همه اختلافات متحدانه برگزار شد.اختلافات طبیعیه و اتحاد رو زیر سوال نمیبره.اشتباهات هم طبیعه.

    پس لطفا اشتباهات رو در جای خودش یادآوری کنید و سعی کنید با آوردن اشتباهات اتحاد و عمل خوب بعدش رو لا اقل خراب نکنید.

    اتفاقا خیلی هم خوبه که مردم ما اصلا نترسیدند(بر عکس شما گفتید از روی ترسه که همه اعلام اتحاد کردند!)
    ببینید باز هم تکرار می کنم همون انتخابات هم با وجود اشتباهات مردم و اختلافات انتخاباتی، متحدانه برگزار شد چون باید به دشمن ثابت میشد.
    پس یک خصلت مردم ما در برابر دشمنان همیشه اتحاد بوده و بس.همین.


    باور نداری من یه مثال می زنم حملهی تروریستی تا انجام میشه مردم به سمت صدا هجوم میارن تا با دخالتشون این حرکت رو خنثی کنند!
    این کجاش ترسه؟ این اتحاد و همبستگی رو نشون میده و نترسی

    حالا شما بگید این ها که این نترسی رو کردند همه در جای مذهبی بودند و از همون بسیجی ها.

    ولی من دوباره مثال می زنم از چیزی که خودم به شخصه در سربازی بودم:

    من در شهر صنعتی البرز استان قزوین خدمت می کردم که روزی دودی از کارخانه ای مقابل محل خدمت بنده تمام آسمون اطراف رو احاطه کرد و آتش سوزی شده بود.

    در عرض مدت یک ربع من دیدم سیلی وحشتناکی از مردم(حتی بیشتر از راهپیمایی) دارند هجوم میارن به سمت محل آتش سوزی!

    باور کنید تا لحظه ای که نیومده بودند گزارش ندادم آتش سوزی رو ولی وقتی جمعیت زیادی رو دیدم گزارش دادم و چون راننده بودم با افسر نگهبان راه افتادیم رفتیم داخل حیاط کارخانه و تلاش آتش نشانان منجر به راهی شدن عده ای از آنان به بیمارستان در دقایق اولیه شد و آتش به انبار ها سرایت کرد.

    تا فهمیدیدم ممکنه کپسول ها در انبار بترکه و شعاع عظیمی رو موج انفجار فرا بگیره به مردم اعلام کردند که از محل حادثه دور بشید.

    فکر می کنید دور شدند؟نه و تا آتش خاموش شد مردم هم حضور داشتند!

    یعنی اگر خدایی نکرده آتش مهار نمیشد مردم حاضر که سهله، ساختمان محل خدمت ما هم تحت الشعاع انفجار کپسول های انبار شرکت قرار می گرفتند.

    نگاه کنید مردم در اون بحران آتش سوزی با چه نترسی و جسارتی متحدانه جمع شدند(با صرف نظر از اینکه اون تجمع بی فایده بود) و این مثال ها در حالی هست که شما خیلی راحت میگید مردم از روی ترس متحد شدند.
    خیلی بده این نظریه ی بنده رو تایید نمی کنید نکنید مشکلی نیست اما روی فرمایش خودتون تجدید نظر کنید حداقل در مورد مردم.یا حق
    پاسخ:
    سلام(:
    اول اینکه من کجا گفتم مردم ترسیدند؟؟؟ 
    دوم اینکه تجمع مردم نه تنها کاری نکرد، بلکه باعث کند شدن عملیات از سمت نیروهای ما هم شده. بنظرم جمع شدن ملت برا یه واقعه تروریستی شجاعت نیست حماقت محض
    سوم اینکه این اول آشوبی هست که روحانی به پا کرده، مردم چشمشون به دنبال بزرگان سیاست هست ببینید چکار می کنند تا همون خط مش رو دنبال کنند، وقتی رئیس جمهور اونقدر وقیح هست که به همه انگ می زنه، خب مردم هم از بسیج و سپاه و نیروهای انقلابی زده میشن. هنوز خیلی مونده تا به گندی که روحانی تو مناظره ها زد پی ببرید، بزرگترین گندی که هم زد جرقه تفرقه ایی هست که بین شیعه و سنی توی مناظره ها زد. 
    صحبت های حامیان روحانی رو تو ورزشگاه گوش بدین یه وقتایی، تا ببینید اینهمه بغض و کینه رو سلبریتی ها از کجا آوردند و به خورد ملت میدن.
     
    انتخابات متحد برگزار شد چون بازنده انتخابات آدمهایی هستند که همیشه طرفدار اتحاد ملت بودند، اگر طرف بازنده روحانی بود الان ایران شده بود فلسطین اشغالی، سال ٨٨ رو یادتون نیست؟؟
    حرفهاتون روشنفکرانه و قشنگه ولی خب این حرفای قشنگ برای اینکه شما طرفدار آقای روحانی هستید. 
    حدس می زنم طرف روحانی هستید چون اشتباهات رئیس جمهورتون رو قبول ندارید همش می خواید تطهیرش کنید(:
    راستی از نظر شما باید کی این اشتباه رو مطرح کرد؟ چهارسال بعد خوبه؟ یا نه بیست سال بعد که همه تقصیرها رو باز بندازنند گردن سپاه و آقای سرهنگ و آقای قاتل؟؟
    ما که هر موقع نقد کردیم، شدیم کلاغ و بی شناسنامه و بی هویت و خشونت طلب، شما به عنوان یک طرفدار روحانی یه فرصت مشخص کنید من همون موقع دردهام رو می گم(:
    سلام:)
    نه خیر من به رییسی رای دادم البته طرفدار قالیباف بودم ولی اگر احمدی نژاد میومد به احمدی رای قطعی میدادم.

    حالا شما نه تنها در مورد حال قضاوت نا به جا می کنید از حادثه ی اخیر، بلکه آینده رو هم نمیدونم روی چه حسابی بنا بر فرض که روحانی رای نمی آورد شبیه به فلسطین دونستید.

    شما بر اساس حدسیه و فرضیه های ذهنی دارید حرف می زنید.

    من دیپلمم نه روشنفکر یا فرد خاصی.ولی دلیل شما محکم نیست

    قبول کن خواهشا سر درد درست نکن که آدم عاقل.من رفتم ولی،
    بعد از من یکی میاد چهار تا چیز میگه یکی دیگه ده تا اضافه میکنه.


    به خدا هر چقدر از خراب کاری و نبود کار بگی هستم اصلا زبون روزه هر چقدر تونستم باز کنم مسائل رو بر ضد روحانی بگم.اما اولا چه فایده صدام کجا میرسه؟!
    دوما که حال حوصله ندارم خداوکیلی مغزم نمیکشه به حرفایی که هممون میدونیم چه برسه به فرضیه های شما درمورد ربط حمله تروریستی به شخص ایشون

    خلاصه من رفتم بخوابم.تو هم سر درد درست نکن ببین فایده داره این همه حرف بزنید و تهش هیچی نشه؟
    اگر فایده داشت منم خبر کن آدرس گذاشتم منم شرکت می کنم در ادامه این حرف ها به عنوان جوان بیکار

    در ضمن من به نوبه اش از رهبر هم شاکی ام بخاطر تمام سالهای بدبختی و بیکاری و این جیب خالیم و مجردیم نه تنها از رییس جمهور.
    گور بابای رییس جمهوری که من تو دولتش بیکار باشم.مطهر نیست.
    نه رهبر امامه و منزه از تمام نواقص و نه رییس جمهور مطهر هست.
    باز دمش گرم دوران احمدی نژاد باز کارای ساختمونی زیاد بود رفتیم
    چه فایده این همه حرف(میدونی چرا میگم رفتم تو سایت رهبر و رییس جمهور گفتم بار ها از اصل مشکل به دور از بحث انتخاباتی ولی انگار اصلا نگفتم... ! ) :(
    خداحافظ شما
    پاسخ:
    (:

    :::دو

    همدلی و اتحاد خوب است به شرط اینکه شعار دوازده ماه سالمان باشد نه فقط وقتی شلیک گلوله‌ها توی سرمان پیچید از سر ترس بیایم شعار اتحاد همدلی سر بدهیم.


    هر کپی = یک صلوات واسه پدر و مادرم (:

    اللّهمّ صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم

    بله در اینجا گفتید و در جملات بعدی تشویق کنندگان آقای کرباسچی که بالاخره خواه ناخواه بخشی کوچک از مردم بودند مطرح گردید.حالا منظورتون مردمی که طرفدار اصلاحطلبان بودند بود؟
    اگر اینطور بود یعنی میگید اون مردم از سر ترس الان اعلام اتحاد کردن مثل این همه ملت؟اصلا اگر اعلام کردند و شما و من مطمئنیم از سر ترس هست، میگید چی کنند بی تفاوت باشند؟
    نگاه کنید یه آخوندی بود باهاش رفیق بودم میگفت علی هر چی گریه ات هم نمیاد توی مجاالس عزای امام حسین همین که حالت و یا لباس عزا گرفتی به خودت تو رو کم کم به سمت عشق و محبت به اهل بیت سوق میده.

    بابا همین که مردمی که اصلاح طلب شدند از روی ترس بعضی(نه همه) دم از اتحاد زدند، خودش هم کمکی به اکثریت ملت هست هم خودشون
    چون ممکنه مسیرشون کلا با این تعغییر موضع تغییر کنه.
    خداوکیلی هم کار دارم باید برم و هم خوابم میاد ولی باز هم میگم چه خوب حرف بزنیم و نتیجه بخش باشه برای خودمون چه نه، نه تنها این تریبون بلکه تو گوش خود مسئولان هم داد بزنی گوششون بدهکار نیست.
    بازم خداحافظ :)
    پاسخ:
    من از اون تکه که هایلایت کردید، سیاستمدارهای اصلاح طلب  و ایضا سلبریتی ها بود! 
    ما حرفمون رو می زنیم چه می خواد روحانی و طرفداراش بشنوند چه می خواد نشنون بالاخره گفتن با نگفتن خیلی فرق داره
    میگم ایران فلسطین می شد چون سال ٨٨ رو دیدم
    وظیفه رهبر شغل ایجاد کردن نیست جناب احمدی اون وظیفه ریاست جمهوری است
    خداحافظتون
  • میرزا محمّد مُهاجِر
  • واااای. حوصله داریدها این همه تایپ میکنید!
    پاسخ:
    ((:
    الان این تکه بود یا واقعا حرف دلتون بود؟
  • میرزا محمّد مُهاجِر
  • به کدومش بیشتر میخوره؟!
    وجدانا: هم وقت دارید هم حوصله. که این همه تایپ میکنید.
    پ.ن: همین وقت ها رو جمع کنیم، میشه باهاش یک پایان نامه نوشت :)
    پاسخ:
    پ ن: دقیقا 
    سعی می کنم توصیه تون رو جدی بگیرم(: