آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

این روزها

چهارشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۵۵ ب.ظ

بچه که بودم دلم می‌خواست زودتر بزرگ شوم. حتما خیال می‌کردم دنیای آدم بزرگ‌ها باید خیلی هیجان‌انگیز باشد. دلم می‌خواست بزرگ شوم و کفش و لباس‌های آدم بزرگ‌ها را بپوشم. خانم دکتر یا خانم معلم شوم و بعد در دنیای آدم بزرگ‌ها غرق شوم. دلم می‌خواست هرروز صبح رأس ساعت مشخصی از خواب بیدار شوم، کفش سه‌سانتی‌ام را بپوشم و خوشحال خوشحال توی دنیای بزرگترها نفس بکشم و زندگی کنم. حالا خیلی وقت است که بزرگ شده‌ام. آنقدر بزرگ که هر روز صبح کاری که هیچ حتی روزهای تعطیل بیدار می‌شوم، کفش اسپورت می‌پوشم و در روزمرگی‌های دنیا غرق می‌شوم. ازکفش سه‌سانتی و از دنیای هیجان‌انگیز خبری نیست.
این روزها دلم لک زده برای همان کودکی‌های بی‌برنامه. همان روزهایی که تمام دغدغه‌هایمان بازی بود و بس. حالا بعد از اینهمه سال بزرگ بودن دلم می‌خواهد برگردم توی قاب عکس بچگی‌هایم و در هیاهوی شب تولد علی، تمام حواسم را بدهم به کیک تولد، و هی نگاهم را این طرف و آن طرف بچرخانم که بالاخره کی کیک را می‌برند. اصلا بی‌خیال از همۀ آدم‌های دعوت شده به تولد بی‌ادا و اطوار زل بزنم به دوربین و از  ته‌دل بخندم.
  • گلی

نظرات (۴)

همه ما دلمون برای کودکی هامون تنگ شده. برای قصه های مجید. برای کارتون فوتبالیستا. برای بازی توی کوچه. برای تابستونایی که از صبح تا شبش رو بیرون از خونه بودیم. دلمون تنگ شده. 
حس بدیه. خیلی حس بدیه
پاسخ:
آخی اون کارتونا
پسر کوهستان، دوقلوها، هایدی،پرین، حنا دختری در مزرعه، جک و جیلی چه دلم خواست اینا رو (:
از اون ریسه رنگی های کاغذی دوس :)

تو اون بلوز زده ای؟
پاسخ:
نه اون قرمزه سمت چپه، کنار زرده(:
شیطنت خنده‌تون تو عکس آدمو مسحور میکنه
میشه دوباره کودک بود. بگردید زهرا کوچولو شیطونو درونتون پیدا کنید :)
پاسخ:
اصلا من رو با همین خنده ها می شناسن(:

چشم چشم(:
برچسب های لب تاب :)
دلم بچگی نیم خواهد ..راستش ..دلم بزرگ شدن هم نمی خواهد ..
دلم تمام شدن می خواهد ..
پاسخ:
ولی من دعا می کنم، باشی و دوباره بخندی آبان 

آبان! دلم برای سلام کردن اول کامنت‌هات تنگ شده، دلم برای اون نگاه قشنگت به دنیا تنگ شده، دلم برای همه مهربونی‌هات که توی کلمه‌هات می‌ریختی و بعد کامنتش می‌کردی تنگ شده
این روزها تلخت کردن آبان، دعا می کنم دوباره حال دلت خوب شه و دوباره بخندی رفیق خوب مجازیم:*