آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

شنبه پس از دفاع پایان نامه

شنبه, ۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۴۹ ب.ظ

::: یک

فکر کنم حدود یک سال پیش چند تا از کارهایی که باید انجام می دادم و توی اولویت بود رو توی بیان نوشتم که همیشه جلوی چشمم باشه. هرچند این جلوی چشم بودن زیاد تأثیری در زودتر انجام دادنشون نداشت و هربار با دیدنشون پشت گوش می انداختمشون ولی خب همین که دیروز بالاخره جلوی پایان‌نامه ام تیک خورد کلی حس خوبی داشت.

اگر تا پایان سال ۹۶ یه سفر برم کربلا و یه سفر برم یکی از بلاد کفر دیگه چی می خوام از این دنیا. (تا این حد قانعم ها).

دختر لازانیایی(یا دخترپیکسلی) داستانی که خیلی وقته شروعش کردم ولی هربار به یه دلیلی از نوشتنش منصرف میشم. امیدوارم این موردم هم تا قبل از تموم شدن سال ۹۶ به یه سرانجامی برسه.




::: دو

جلسه دفاعم خیلی خوب بود. اون قدرخوب که توی خواب هم نمی دیدم این مدلی داور از پایان نامه ام تعریف کنه. حس می کنم الان یه باری از روی دوشم برداشته شد.


::: سه

امروز تولد ددی جان بوده، بعد ما بچه های ناخلف یادمون نبود. ددی جان مثل همیشه به روش خودش بهمون فحش داد. اینم سندش





  • گلی

نظرات (۷)

خداروشکر این پایان نامه شما تموم شد ما هم خلاص شدیما:))
تولد همه مبارک باشه... ؛)
پاسخ:
((:
ببخشید اذیت شدید این مدت بسکه ازش حرف زدم🙈


  • آقاگل ‌‌
  • اول اینکه تبریک به خاطر دفاع از پایان نامه :)
    موضوعش چی بود؟ چند شدین؟ یه کم توضیح بیشتر آخه. 
    .
    به شکرانه این اتفاق توی لیست تون بیهقی خوانی رو هم اضافه کنین پس :D
    .
    طرفند ددی جان یادم بمونه. لازم میشه :)
    پاسخ:
    ممنون (:
    خواستم بیشتر توضیح بدم گفتم خیلی خودشیرینه که هی از خودم تعریف کنم که مثلا راهنمام اینو وگفت و داور کلی تعریف کرده بود از پایان نامه ام پیش راهنمام. 

    ویژگی های ادبیات داستانی زنان و تفاوت آن با داستان نویسی مردان با تاکید بر رمان های (جلال آل احمد، ابوتراب خسروی، سیمین دانشور و زویا پیرزاد) 
    من از 18 شدم 17.75 این بیست و پنج صدم هم برای ایرادات محتوایی نبود چون از محتوای پایان نامه ام خیلی تعریف کردند. این بیست و پنج صدم بخاطر ایرادات ویرایشی بود (یعنی رعایت نکردن کاما و نقطه ها و نشانه را مفعولی و حتی استفاده کردن از کلمات بیگانه مثل عربی و مغولی و ...) 
    توی پرانتز بگم که خودم از بخش پایانی پایان نامه ام که بررسی عناصر داستان توی داستان ها بود زیاد راضی نبودم مخصوصا قسمت ابوتراب خسروی

    بیهقی توی اولویت هاست. ان شالله از جمعه شروع می کنیم دوباره (: 
    ایول مبارک باشه!  از حس رهاییت لذت ببر بعد برو تو کار دختر لازانیایی :-)
    پاسخ:
    ممنون 
    ممنون
    آره حتما (:
  • خانم لبخند
  • آخی پدرت :))
    پاسخ:
    ((: 
    اصلا دیشب کلی بهش برخورد جوریکه شام نخورد و خوابید
    ددی اینقدر سوسول؟
    :دی
    به آمدنت چنان دلخوشم که گولی به شنبه پس از دفاع :))


    پاسخ:
    عالی بود این 
    (:
    بسی سپاس 
    خیلی چسبید (:
    سلام 
    من دفاع این جوری قبول ندارم ..
    من شیرینی می خواهم ..یعنی چی بی سر و صدا دفاع می کنی ؟
    تازشم من کتاب ات هم با امضا می خواستم بهم ندادی :(
    ولی در کل مبارکا ...:)
    خوشحالم برات ...
    پاسخ:
    سلام (:
    کتابم که هنوز چاپ نشده ):

    ایشالا شیرینی دفاع و کتاب امضا شده رو یه جا بهت می دم(:

    کدوم بی سرو صدا
    حنجره ام پاره شد بسکه گفتم بابا دفاع دارم ولی کسی توجه نکرد : عررر
    سلام 
    تولد ددی جان با تاخیر مبارک :)
    پاسخ:
    سلام (:
    ممنون