آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

صفحه‌کلید فارسی

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۱:۳۱ ق.ظ

یکی از حسرت‌های من تا دیشب این بود که چرا صفحه‌کلید گوشیم فارسی نیست. یعنی وقتی بچه‌ها رو می‌دیدم با گوشیشون نیم‌فاصله می‌زنند دوست داشتم بمیرم. ( همیشه اغراق صنعت پرکاربردی بوده در بین ما ایرانی‌ها:D) حالا نیم‌فاصله یک بخشی از بدبختی‌های من بود موقع سرچ توی تلگرام چون صفحه‌کلید من عربی بود و خیلی‌ها صفحه‌کلیدهاشون فارسی بود اوضاعی می‌شد هر صفحه‌کلیدی رو (kika، medad) هم نصب می‌کردم روی گوشیم جواب نمی‌داد؛ تا اینکه با فارس‌تپ آشنا شدم. ( به جون خودم ازشون پولی نگرفتم برای تبلیغ نرم افزارشون:پی)

اگر گوشی آیفون دارید، از اپ استور فارس‌تپ رو دانلود کنید بعد برید قسمت setting و بعد هم General  و از اونجا هم keyboard و در آخر هم add keyboard  و انتخابFarsTap.  به همین سادگی و به همین خوشمزگی شما از این به بعد می‌تونید یه صفحه‌کلید فارسی داشته باشید و باهاش نیم‌فاصله بزنید و از این شش کوچلوها بالای ه  "ۀ " حتی.

اونایی هم که گوشیشون اندروید است صفحه‌کلیدهای:

۱) Gborad

۲) Kika Emoji پیشنهاد می‌شه.

  • گلی

نظرات (۵)

راستشو بگو چقدر قراره گیرت بیاد بابت تبلیغات؟ :))))))

علی ایُ حال، با تشکر :دی
پاسخ:
به جون خودم من آش نخورده و دهن سوخته‌ام((:

قربون شما (:
  • آقاگل ‌‌
  • به جمع نیم‌فاصله زنندگان خوش آمدید حتی :دی

    پاسخ:
    متشکر متشکر (:

    ویرایش و درست‌نویسی رو به‌روز کردم، دیدید؟
  • خانم لبخند
  • من تا الان خیلی خواستم کیبورد گوشیمو که نیم فاصله نداره عوض کنم اما واسه امکانات زیاد و خوبش نتونستم. اما کیبورد اولی که معرفی کردی خیلی خوب بود رهانیدی مرا ممنون :)) 
    پاسخ:
    مگه صفحه‌کلیدت چیه که خیلی امکانات داره؟

    خواهش می‌کنم(:
  • میرزا محمّد مُهاجِر
  • خوب از اول میگفتین گوشی تون آیفون هست دیگه. این همه مقدمه چینی نمیخواست که!

    پ.ن: بنظرم بندازینش دور، برین یک گوشی دیگه بگیرین! آی اُ اِس هم شد سیستم عامل آخه؟!
    پاسخ:
    می‌بینی تو رو خدا، اینهمه وقت بذار اینهمه تلک‌تلک تایپ کن که درهای جدید علم رو به روی خواننده‌های وبت بگشایی بعد آخرش این مدلی شه، وای بر شما جناب میرزا وای :| :دی
  • خانم لبخند
  • کیبوردم آلفا بود. هرچی کیبوردای دیگه رو میدیدم یکسری امکانات رو داشت یکسری هارو نه.
    پاسخ:
    آها (: