آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

ایران من

جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۶، ۰۴:۱۰ ب.ظ

اینکه من امروز لباس ایرانی بپوشم که اگر چهار بار در ماشین لباسشویی انداختم رنگ و رویش رفت مهم نیست؛ اینکه امروز من موبایل ایرانی دستم می‌گیرم که گاهی ممکن است هنگ کند یا برنامه‌ای را ساپورت نکند اصلا مهم نیست؛ اینکه من امروز یخچالم ایرانی‌ست که طبقه‌هایش شبیه طبقه‌های بعضی یخچال‌ها شیک نیست یا جایش کمی کوچکتر است اهمیتی ندارد برایم؛ اینکه نوشابه‌ زمزم می‌خورم که مزه‌اش کمی با آن نوشابه‌ی خاص متفاوت است هیچ مهم نیست. اینها اصلا برایم مهم نیست مهم فرداست. فردا که فرزندم بزرگ شد تمام تلاشش را بکند که حسابدار آن کارخانه‌ی بزرگ در همدان شود یا مدیر روابط‌عمومی یک شرکت بزرگ بین‌المللی در تبریز نه اینکه بخواهد از ایران برود؛ فردا که کانال‌های تلویزیون ژاپن و سوئد و بزریل تلویزیون ایرانی را به عنوان اولین و برترین برند جهان معرفی کند شبیه فرش ایرانی؛ فردا که همه سرودست بشکنند بیایند ایران، تا غیر از دیدن مناظر طبیعی و تاریخی‌اش چمدان‌هایشان را پر کنند از لباس‌ها و جنس‌های ایرانی که آن‌ور آب مجبورند دوبرابر بالایش پول بدهند... امروز مهم نیست فردا مهم است؛ فردای من، فردای فرزندم، فردای ایران...


از کانال: جهان یک زن


پ ن: خیلی دلم می‌خواد بدونم اونی که به پست قبل منفی داده، دقیقاً با کجای مطلب مشکل داشته. یوقتایی به جای لایک کردن یا برعکسش بیایم با هم حرف بزنیم دربارهٔ بعضی موضوع‌ها (:

  • گلی

نظرات (۲)

باید دید نویسنده این متن چقدر بهش اعتقاد داره. بعد میشه در موردش حرف زد. 
صنعت ما الان مثل یک تیم ته جدولیه که داره برای بقا توی لیگ تلاش می‌کنه. از طرفی هم توی فساد غرق شده. صحبت کردن از قهرمانی در آینده با این وضعیت حتی به نظر مسخره میاد. اگرچه ناممکن نیست. ولی شرط لازمش اینه که اول از ته جدول بالا بیاد و توی لیگ بمونه. 
پاسخ:
یکی از راه‌های از ته جدول بیرون اومدن، حمایت کردن تیمه دیگه.
فساد کل کشور رو گرفته؛ دقیقاً مثل سرطان که آروم‌آروم میاد و بعد کل بدن رو می‌گیره و وقتی کل بدن رو گرفت تازه یادمون میاد درمان رو شروع کنیم؛ ولی چاره چیه جز اینکه خودمون به خودمون رحم کنیم و هوای هم رو داشته باشیم، تا از این جهنم بیرون بیایم؟
خدا کند، دولت مردان ما هم مثل شما بیاندیشند.
پاسخ:
ان‌شالله (: