آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

علیرضا شیرازی و مؤسسۀ ازدواج آسان

سه شنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۶، ۰۶:۲۶ ب.ظ

چند وقت پیش یکی از وبلاگ‌نویس‌ها یه فراخوان داده بود که جدا از نتیجۀ آخرش شما چطوری با عشقتون آشنا شدین؟

امروز از سر بیکاری نشستم پست‌های ملت رو خوندم و با کمال تعجب دیدم که تعداد خیلی زیادی از آشنایی‌ها از طریق بلاگفا و وبلاگ‌نویسی بوده.

جالبه بدونید یکی از فانتزی‌های من همیشه این بود که با بابای یحیی از طریق فضای مجازی آشنا شم بعد اون هی پست‌های عاشقانه برام بنویسه از (این پست‌هایی که آب از دهن آدم سرازیر میشه)، بعد من هی بهش بی‌محلی کنم و اون هی بیشتر اصرار کنه بعد من مثلاً الکی وبم رو پاک کنم و گم شم توی افق((:

ولی به‌نظرم اینهایی که این مدل آشنایی‌ها رو تجربه می کنند خیلی باید براشون هیجان‌انگیز باشه!

کلی پشت سر علیرضا شیرازی غر زدیم و فحش نثارش کردیم و نمی دونستیم همین آقای شیرازی لوس و ننر که هنوز با بیان لجه، کلی کفتر عشق رو بهم رسونده. اینجاست که آیه نازل میشه : که ای فرزندان آدم از روی ظاهر همدیگر را قضاوت نکنید(:


  • گلی

نظرات (۷)

اینم گویا از مزایای وبلاگ‌نویسیه پس :))
به شخصه دوستان زیادی از طریق همین وبلاگ‌نویسی پیدا کردم. دوستایی که پیدا کردنشون بیرون از اینجا غیرممکن بود. بخصوص برای من ارتباط برقرارنکن!
پاسخ:
وبلاگ‌نویسی واقعاً خودش یه دانشگاست(:
اون چیزایی که من از توی وبلاگ‌ها یاد گرفتم، توی هیچ دانشگاهی نمی‌شد یاد گرفت، حالا دقت کنید معمولاً ۷۰ درصد وبلاگنویس‌ها روزمرگی‌هاشون رو می‌نویسند و کمتر جنبه‌های آموزشی دارند. حالا اگه وبلاگنویس‌هامون برن به سمت اینکه تخصص‌هاشون رو با مخاطب‌هاشون در میون بذارند چه بهشتی میشه.
با همهٔ اینها من که راضیم ازش(:
  • میرزا محمّد مُهاجِر
  • کاش این ها را می دید...
    پاسخ:
    میرزا شما هم؟
    ایشالا که ببینه (:
  • خانم لبخند
  • صمیمی‌ترین دوست مجازی من هم با همسرش از طریق بیان آشنا شد و الان یه سالی میشه که ازدواج کردن و خوش و خرم ان :) 
    به نظر منم اتفاق هیجان انگیز و جالبیه اما به شخصه ترجیح میدم با طرفم تو دنیای واقعی آشنا شم. آشنایی مجازی واسه این مورد، حس خوبی بهم نمیده.
    پاسخ:
    خوشبخت بشند ایشالا (:
    بالاخره هر آشنای مجازی یه روز واقعی میشه 
    سلام
    تجربه‌ی من میگه لزوما خیلی هم هیجان انگیز نیست :) 🙄
    پاسخ:
    سلام (:
    از ما که گذشت؛ ولی دلم می‌خواست تجربه‌اش کنم 😍😍
  • خانم لبخند
  • آره خب، اما به نظرم احتمال وجود بعضی از آسیب ها تو آشنایی مجازی، خیلی بیشتر از احتمالشون تو آشنایی واقعیه :)
    پاسخ:
    خب توی هر آشنایی یه سری آسیب‌ها هست 
    مگه همهٔ آشنایی‌ها توی دنیای واقعی بدون آسیبه؟ 
    خدا کنه آدم ناخلف به پست آدم نخوره؛ وگرنه مجازی و واقعی توی این دوره زمونه هیچ فرقی باهم نداره (:
    این روش آشنایی یه حالتی داره که هم یه سری خوبی هاش بهتر از خوبی های دنیای واقعیه
    هم یه سری بدی هاش بد تر از بدی های دنیای واقعیه ...

    پاسخ:
    کاملاً موافقم؛ ولی جوانی و خامی و هزار آرزوی جورواجور و خام((: 
    البته امیدوارم چه توی دنیای واقعی و چه مجازی بهترین‌ها نصیبتون بشه(: 
    هیچی بدتر از یه خاطرهٔ بد توی ذهن آدم نیست.
  • خانم لبخند
  • نه عزیزم من نگفتم آشنایی واقعی بدون آسیبه، گفتم آسیب‌های آشنایی مجازی "به نسبت" آسیب‌های آشنایی واقعی بیشتره. درسته همه جا آدم خوب و بد هست، اما صحبت از احتماله. که اینم به شرایط فضای مجازی ربط داره :)
    پاسخ:
    (: