آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

به همین سادگی، به همین خوشمزگی

پنجشنبه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۵۹ ق.ظ
برای اینکه دایرۀ لغاتمون بره بالا یکی از راه‌هاش بلد بودن مترادف‌هاست. مؤسسۀ ویراستان یک مجموعه از مترادف‌ها رو آماده کرده. برای اینکه از این مجموعه استفاده کنید وارد سایت ویراستاران بشید. همین‌طور که دارید سایت رو نگاه می کنید یههو یه صفحۀ شناور جلو چشمتوت ظاهر می‌شه که یک هدیه دوست‌داشتنی براتون داریم، ایمیلتون رو وارد کنید تا براتون این هدیه رو بفرستیم. هدیۀ گفته شده چیزی جزء همین مجموعۀ مترادف‌ها نیست. ایمیلتون رو که وراد کنید چند دقیقه بعدش این مجموعه براتون ایمیل می‌شه.

توی خود سایت هم یه چرخی بزنید بد نیست چون کلی مطلب آموزنده و خوادنی داره.


از اینجا هم می‌تونید به‌صورت مستقیم این هدیه رو دانلودش کنید.
  • گلی

نظرات (۵)

گرفتم یبار هدیه‌شون رو. :)
همون بار اولی که پیرامون دوره ویراستاری صحبت می‌کردین.
پاسخ:
مبارک باشه پس (:
من موقع داستان نوشتن ازش زیاد استفاده می‌کنم که کلماتم تنوع داشته باشه. امیدوارم به کار شما هم بیاد (:
خدا خیرت بده
یه سوال!
به نظرت برای انتشار متن آواچه‌ها تو وبلاگمون لازمه ازشون اجازه بگیریم؟
پاسخ:
به‌نظرم که نه؛ چون خودشون توی کانالشون می‌ذارن. فقط باید اسم و رسمشون رو بگیم که این آواچه برای اونهاست. تازه از خداشونم باشه چون براشون تبلیغ میشه. 

صوتشونو اره
منظورم متنشه
متن همه رو من تایپ کردم و دستمزدشم گرفتم ازشون
ینی دیگه اون متنا مال من نیست و جایی هم منتشر نشده هنوز :( شده؟
پاسخ:
من که نه توی سایتشون دیدم، نه کانال، نه جزوه‌هاشون. 

به‌نظرم اینو باید اجازه گرفت؛ مگر اینکه دوباره تایپ کنی.


دوباره تایپ کنم؟! :))) فایلشو که دارم
میگی از اول گوش بدم دوباره تایپ کنم...
نمیشه که

+ می‌پرسم ازشون
پاسخ:
من میگم چون تایپ کردی و پولش رو گرفتی، از اون فایل‌ها نمی‌تونی استفاده کنی؛ ولی اگر بازنویسی کنی اون فایل‌ها رو شاید بشه اجازه نگرفت.

فکر کنم همون بپرسی بهترین کاره، چون اگر به من باشه هدایتت می‌کنم به جهنم:D

شکراً زیاداً لهذا المهم :)
.
.
قربان شما
 شبگرد؛ بشری
پاسخ:
فدای شما (: