آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

هوای تو

پنجشنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۰۵:۴۴ ب.ظ

:::یک

یه روز قبل اینکه برم مشهد، به حسابم یه پولی واریز شد که نه کم بود نه زیاد. به اعضای خونواده گفتم: کسی پولی به حسابم ریخته که همه دسته جمعی و یکصدا گفتن: من، من، من ریختم که یعنی هیچکدومشون نفرستادند.

ددی جان گفتند شاید انتشارات به حسابت ریخته. گفتم اگر انتشارات ریخته بود خبر می‌داد تازه قسط دوم انتشارات برای مهرماه هست نه الان.

خلاصه ما به هرکی گفتیم بابا کی مسئولیت این اقدام تروریستی رو برعهده می‌گیره  کسی قبول نکرد.

حالا نه می‌شد پول رو خرج کرد و از اونطرف چشمک می‌زد برای مصرف شدن.

گفتم حالا بعد اینکه اومدم شیراز برم بانک ببینم کدوم خیر دیده ای این حرکت رو زدند که دیروز انتشارات آرما نامه فرستاده که توی همون تاریخ همون مقدار رو براتون فرستادیم.

حالا که مشخص شد، کار انتشارات بوده یه بخشی از ماجرا حل شد یکهو یادم اومد من قبلاً ده جلد کتاب از انتشارات سفارش دادم خب قاعدتاً باید هزینه  کتاب‌ها رو  از قسط دوم کم کرد و پول رو پرداخت می‌کردند برای همین مجبور شدم زنگ بزنم به انتشارات و بگم که بابا اضافه فرستادید پول. بعد از تماس گفتند اشکال نداره بابا، نوش جونت اون ده جلد کتاب و اینکه انگار فروش نمایشگاه کتاب خوب بوده و قسط دوم‌ رو زودتر دادند.

از حال و احوال وریا پرسیدم که گفتند تا یکی دوماه آینده میره چاپ دوم ان‌شالله.

هیچی دیگه همگی بیاید دست به دست هم بدهیم به مهر این چندتا جلد آخری هم فروش بره وریا بره چاپ دوم. با علی (داداشم) شرط بسته بودم که شش ماهه وریا میره چاپ دوم. اگر الان هم بره هرچند شرط رو نبردم؛ ولی خب چیزی از ارزش های وریا کم نمیشه: آیکون دلداری دادن به خودم.



:::دو

پاییز ۹۶ آهنگ (هوای تو) فرزاد فرخ رو خیلی زیاد گوش می‌دادم. الان می‌فهمم چرا اینقدر دوسش داشتم.


دانلود کنید


  • گلی

نظرات (۶)

خب بفرست کارت به کارت کنیم.
ولی تخفیف پنجاه درصد داشته باشه 😂😍
پاسخ:
من خودم ندارم واقعاً. 
ده‌تا هدیه بهمون می‌دن که اونا رو هم هدیه دادم به دوستام.
ببخشید خلاصه (:
جا داره تبریک بگیم پس :))
پاسخ:
ممنون ممنون (:

+ یه سؤال برام پیش اومده، من این آیکون « ((: » رو وقتی استفاده می‌کنم که یه چیز خیلی خنده داری باشه، شما چه وقت این آیکون رو می‌ذارید؟
من معمولاً چهره‌ام این شکلیه :) با یه لبخند ساده. این :)) برام یه لبخند عمیق‌تره. ایموجی‌طور بخوام بگم اولی و دومی برا من این دوتان 😊🙂
هروقت بخوام بخندم از  دو نقطه دی استفاده می‌کنم.
پاسخ:
یاهو مسنجر یادتونه، یه آیکون بود پخش زمین می‌شد و غش‌غش می‌خندید؟ 
دستور اون آیکونه همین « ((:» بود؛ برای همین این تو ذهنم من مونده و هنوز ازش استفاده می‌کنم.

چند روز پیش یه وب رو می‌خوندم، یه بنده خدایی همین « ((:» رو کامنت گذاشته بود و بعد صاحب وب گفته بود مگه من چیز خنده‌داری گفتم که می‌خندی، بعد دیدم من همین مشکل رو با ((: دارم؛ چون اون آیکون غش‌غش خندیدن میاد تو ذهنم.

خلاصه اینکه ممنون از رمزگشایی آیکون‌ها (:
اون روزی که من رفتم غرفه نشر آرما فقط یه جلد ازش روی میز داشتن:)
پاسخ:
شکرخدا فروشش توی نمایشگاه خیلی خوب بود.
روز اول پرفروش‌ترین کتاب بود بچه‌ام.
  • آسـوکـآ آآ
  • مبارک باشهههههههه
    پاسخ:
    ممنون عزیزم (:
  • راهی به سوی نور
  • سلام
    منم انقدر کتابتونو تبلیغ کردم که نصف فروشش احتمالا به خاطر بازاریابی های منه:)
    تا حآلا ۳تا جلدم هدیه به دخترای نوجوون فک و فامیل دادم. 

    راستی کتاب من امضای شما رو هم داشت! نشر کیهان همین طوری امضا شده می فروخت!
    پاسخ:
    سلام سلام.
    چقدر کامنتت حس خوبی داشت. 
    ممنون از حمایتت عزیزجان. 
    چقدر خوشحالم که دوست داشتی کتاب رو و در حدی خوبی بوده که کادوش هم دادی. 
    دیشب داشتم فکر می‌کردم پس اینکه می‌گن صالحات و باقیات یعنی این و یه دنیا حس خوب افتاد ته دلم ♥️  
    ممنون خیلی زیاد 🌷🌷🌷
    آره فروشگاه کیهان، موقع نمایشگاه ازم خواست یه تعداد کتاب رو امضا کنم برای فروش کتابفروشیشون🙈