آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

Something Borrowed

سه شنبه, ۵ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۷ ق.ظ

همیشه هم که نباید فیلم‌های درجه یک دید. فیلم هایی که همه دوسش دارند، منتقدها کلی تحویلشون گرفتند، کلی جایزه بردند و امتیازهاشون توی همۀ نظرسنجی‌ها بالاست.

یوقتایی هم اونقدر ذهنت درگیره که دلت یه فیلم آروم می‌خواد. یه فیلم که شخصیت‌های دوست‌داشتنیش آخر فیلم خوشحال باشند.

برای من فیلم "قرض گرفته شده" همین مدلیه و اون سکانسی که ریچل زیربارون بعد کلی کلنجاررفتن با خودش تصمیم می‌گیره حرف دلش رو به دکس بگه و بدو بدو میره سمت دکس و بین نفس‌نفس زدن‌هاش داد می‌زنه: دکس اون روز بعد کافه من نباید می‌رفتم. بعد دکس یه جوری سرش رو تکون می‌ده که انگار خیلی دیره برای شنیدن این حرف‌ها، همین یه سکانس می‌ارزه به خیلی از فیلم‌های جایزه گرفته.


و باور کنید زندگی خیلی از ماها شبیه سرگذشت شخصیت‌های همین فیلم‌های جایزه نگرفته است. بعد ما خودمون رو زیر فیلم‌های خیلی خاص قایم کردیم، درحالیکه هیچ شباهتی به ما ندارند.


ما که بلد نیستیم چیزهای از دست رفته رو تغییر بدیم، بذار حداقل با دیدن خارجی‌هایی که این قدرت رو دارند خوشحال باشیم.

  • گلی

نظرات (۴)

منم گاهی دلم فیلم های اینجوری میخواد. با ریت های پایین. ولی کیف میکنم و میگم بیخیال هرچی فیلم خوب ولی حال بد کنه :)
پاسخ:
دقیقاً دقیقاً (:
  • درخت بلوط
  • اتفاقا به نظر منم خیلی فیلم خوبی بود!
    علاوه بر چیزایی که گفتی، خیلی ها هم هستن مثل ریچل، بردن و برنده شدن چیزهای خوب رو حق خودشون نمیدونن. همش زندگی رو به کسانی که فکر میکنن در همه چیز بهتر و برحق ان می بازن
    پاسخ:
    دقیقاً هی اتان به ریچل می‌گه تو همیشه گذاشتی دارسی ازت چیزهایی که دوست داری بدزده.
    حالا این حال خوب کن بود؟ :)
    پاسخ:
    آره آره. من خیلی دوستش دارم.
    یکی اینو یکی love rosie
    مرسی :)
    شمام اینو ببین:
    Life as we know it
    پاسخ:
    فدات.

    الان سرچ کردم و دیدم چه پوسترهای دلبری داره. رفت تو لیست که ببینمش.

    ممنون از معرفی:*