آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

بله دوستان.

سه شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۶ ق.ظ
خواهرم وسایل کیفش رو ریخته بود کف اتاق. بعد مامانم با دیدن ناخون‌گیر با آه و افسوس و بغض گفت: طفلی حاج‌علی می‌گفت، رفته یه ناخون‌گیر کوچک خریده.
من از همه‌جا بی‌خبر گفتم کدوم حاج‌علی؟ برای کی؟ 
مامانم همون‌طور که بغض کرده بود گفت: برای بچهٔ حامد دیگه. ان‌شاءالله که خدا به پدر و مادرش صبر بده، داغ اولاد سخته مامان. خدا نصیب هیچ‌کس نکنه. 


پ ن: فکرکنم امشب مامان‌های ایرانی تا صبح خواب به چشمشون نره برای ضایعهٔ از دست‌دادن حامد سریال پدر. 
  • گلی

نظرات (۱۰)

  • آسـوکـآ آآ
  • صحنه ای که حاج علی تو قبر بود و رو بچه ش لحد میذاشت
    بی رحمانه قلب رو می فشرد!
    من بعد از مدت ها واسه یه صحنه ای که خودم میدونستم واقعی نیست گریه کردم...
    پاسخ:
    خدایی این سکانسش خیلی خوب بود. آدم به خودش می‌اومد. مهدی سلطانی هم لامصب خیلی خوب بازیش کرد.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • موقع گذاشتن لحد یاد پدربزرگ افتادم :'((
    پاسخ:
    خدا رحمتشون کنه.

    اللهم صل علی محمد و آل محمد.
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ممنون عزیزم.جمیع رفتگان شما رو.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم.
  • معلوم الحال
  • من نگاه نمیکنم. واقعا مرد؟ :))
    پاسخ:
    بله. گویا دارفانی رو داع گفتن.
  • معلوم الحال
  • بهتررررررر
    دو روز دیگه ادعا پیامبری میکرد مینشست جای یوزارسیف :)
    پاسخ:
    ((:
    اخ اخ اونجایی که حاج علی رفت تو اتاق حامد و بهش زنگ زد من کلی گریه کردم، جیگرم کباب شد بخدا. یه مکافاتی هم دیشب داشتم، کلا کور شدم با این فیلمه:(

    دیشب استوری گذاشته بودم خدا صدا و سیمای ایران رو پودر کنه الهی که دیگه هرگز فیلم نسازن بعد معاون پرورشی سابقم پیام داده بود الهی امین، منم امروز بچه‌ها مسافرت داشتن بخاطر فیلمه نذاشتم امروز برن :((
    پاسخ:
    )): 

    کلاً انگار سکانس‌های حاج‌علی خاطره‌خواه داره (:
    چی هست؟
    همین پسره که از پنجره پرید بیرون مرده؟
    پسر مذهبی قبلی هم که توی سریال قبلیش مرد
    اونم یه بچه گذاشت و رفت‎:|‎

    پاسخ:
    اون قبلی رو ندیدم؛ ولی این یکی هم گویا زیاد شبیه قبلیه. 
    آره همون پسر مذهبیه.
    والا من به شخصه تهش یه نود ببینم. چه چیزایی داره تلوزیونای شما :))
    پاسخ:
    ((:


    من اولین بار از سریال پدر ،اون قسمتی که پسر مثبته خودشو میندازه پایین
    دیدم.انقدر این حرکت به نظرم مزخرف اومد که دیگه اصلا ادامه فبلم رو ندیدم.یه جورایی فکر می کردم انجام اون حرکت واسه یه دختر طبیعی تره
    پسره باید دخترا را میزد کنار و میرفت.
    ولی الان نفهمیدم اون پسره مرد یا بچش؟
    پاسخ:
    همون پسره مرد.
  • بابای نرگس
  • خخخخ
    مامان من که جوگیر شده مبخاد بزور زنم بده

    فکر میکنه منم یه پا حامدم باسه خودم
    پاسخ:
    فکر می‌کردم بابای نرگس هستید، پس مجردید.

    کار خوبی می‌کنه مادرتون.