آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

دیوانه و مجنون

چهارشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ب.ظ

یه اخلاقی دارم که اول کتاب‌هام شعر می‌نویسم. معمولاً شعرهای عاشقانۀ سوزناکی هم هست.
یه سری از کتاب‌هام رو از کتابخونه آوردم بیرون که برای فروش بذارم کانال سروتاب بعد پشت همه‌ش هم شعر داره با امضای خودم.
هیچی دیگه داشتم فکر می‌کردم اون بنده‌خدایی که این کتاب‌ها نصیبش می‌شه دربارۀ حال و احوال روحی من چه فکرهایی می‌کنه؟
مثلاً چند تا از شعرهاش ایناست:
گاهی تو را در کنار خود احساس می‌کنم
اما چقدر دلخوشی خواب‌ها کم است
تاریخش برای ۱۳۹۱.۸.۲۲ هست.
یا این یکی
جایی هست که جز «تو» هیچ‌کس نمی‌تواند آن را پر کند.
این یکی تاریخ نداره.
یا این یکی
باید تمام نیازمندی‌های همشهری را رزرو کنم
باید تیتر درشت بزنم «گمشده»
باید بیابمت.
این یکی تاریخش برای ۹۱.۱۰.۱۰ هست.
و کلی از این نوشته‌ها.
تنها مزیتی که شاید این نوشته‌های پشت جلد کتاب داشته باشند اینه که اگر روزی روزگاری نویسنده‌ای معروفی شدم، این کتاب‌ها توی حراجی به قیمت هنگفتی به فروش بره. یا حتی شاید یه روزی از روی این نوشته‌ها یه پایان‌نامۀ دانشجویی نوشتن و آخرش به این نتیجه رسیدن که این نویسنده از همون جوانی‌هاش دیوانه بود.

  • گلی

نظرات (۴)

شعر نه، ولی منم عادت دارم بالای کتاب‌هام زمان و مکان خرید کتابم رو می‌نویسم. :)
.
حس خوبیه‌‌ ولی. مثلاً از همین الان مشتاقم بدونم توی کتاب‌هایی که به دستم می‌رسه چه شعری نوشته شده. :)
پاسخ:
یکی از کتاب‌ها که از بس توش شعر بود که نذاشتمش برای فروش ((:
یه وقتایی فکر می‌کنم این شعرها رو واقعاً توی چه حس و حالی بودم که نوشتم.
یه وفتایی هم فکر می‌کنم پس فردا مثلاً بابای یحیی دربارۀ مخاطب این شعرها چه فکری می‌کنی؟


از شانس شما خطم خیلی زشته توی کتاب‌هاتون. باید ببخشید خلاصه (:
  • آسـوکـآ آآ
  • چه کار خوبی می‌کنی. ❤
    من بالای جزوه هام همیشه شعر می‌نوشتم.
    جزوه موندگار نیست. اما کتاب هست. :)
    پاسخ:
    کلاً هیچ‌چیزی از چنگال من دور نمی‌مونه برای شعر نوشتن ((:
    دست خط من رو که دیدین :)
    دیگه از من بد خط‌تر قطعاً پیدا نمیشه :دی
    پاسخ:
    یه ذره بهتر از شماست فقط یه ذره 🙈
    از اون کتابها به منم میدی؟

    حالا تو شعر مینوییسی من هم شعر مینویسم سر تا سر جزوه ها و کتاب هام و هم طرح میزنم :|  
     :/ خدا شفام نده دور هم خوش باشیم 
    پاسخ:
    بله بله حتماً (: