آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

ویس و رامین

دوشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۴۸ ق.ظ

از مصیبت‌های دو عالم هم اینه که رشته‌ات ادبیات غنایی باشه بعد مجبوری هی شعر عاشقانه بخونی. هی شعر عاشانه بخونی. یکی هم نیست بگه بابا بسه دق کرد بنده خدا.


عشق آمد و کرد خانه خالی

برداشته تیغ لاابالی

غم داد و دل از کنارشان برد

وز دل شدگی قرارشان برد

زان دل که به یکدیگر نهادند

در معرض گفتگو فتادند

این پرده دریده شد ز هر سوی

وان راز شنیده شد به هر کوی

زین قصه که محکم آیتی بود

در هر دهنی حکایتی بود

کردند بسی به هم مدارا

تا راز نگردد آشکارا

  • گلی

نظرات (۴)

من یه بار راجع به ویس و رامین پست گذاشتم که بگم رامین پسره ویس دختره
بعد فهمیدم نصف خوانندگان وبلاگم هم فی ضلالٍ مبین بودن :))
گفتم لینک اون پستمو ضمیمه پستت کنم که اگه خوانندگان تو هم در گمراهی آشکار بودن آگاه بشن

http://nebula.blog.ir/post/725/725-خدایی-چه-جوری-رامین-صداش-کنم-آخه
پاسخ:
متشکر (:
@شباهنگ جان
ویس رو هم کسی نتونه تشخیص بده رامین که تابلوه اسم پسره.

به عنوان یک ادبیاتی درگیر میفهمم چی میگی:)
 
پاسخ:
(:

تا خونه خالی بیشتر نخوندم... این چه وضعشه :))))))


ویس متاهل نبوده؟ و بزرگتر از رامین؟
پاسخ:
خودم تازه قراره برم سر وقت قصهٔ ویس و رامین.
بخونمش آمارشون رو در میارم بهتون می‌گم (:
چه بامزه! من فکر می کردم فقط من اینجوری تو شک بودم :))) منم اون اوایل درگیر این بودم که ویس پسره یا دختر؟!! و فقط چون مطمئن بودم که رامین نمی تونه دختر باشه پس به این نتیجه رسیدم که ویس دختره :دی
پاسخ:
اگر همه هم از روش رسیدن تو به جواب مسئله استفاده می‌کردن اینهمه گمراه نمی‌شدن :دی