آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

خبر خبر خبر.

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۳ ق.ظ

:::یک

اتفاق خوب اینکه بعد مدت‌ها تلاش و زحمت و سختی و شب‌ زنده‌داری و حتی روز زنده‌داری پنجشنبه‌ای که گذشت بالاخره بچه‌مون دنیا اومد. رخ زیبای دلبند جانم رو می‌تونید اینجا ببینید و همون جا می‌تونید زحمت‌های مادرش رو بخونید: آیکون فخرفروشی مادرانه

برای این پرونده کلی وقت گذاشتیم. ان‌شاءالله و امیدواریم بتونیم یه قدم هر چند کوچک برای پیشرفت ادبیات کودک و نوجوان برداریم.

مطمئناً کارمون بی‌نقض نیست و ایرادهایی داره؛ پس خوشحال می‌شیم که با نظرات و پیشنهاداتتون برای قدکشیدن این بچۀ فسقلی همراهمون باشید.

هدفمون از این کار چی بود؟


این پرونده قرار است دریچه‌ای باشد برای شناخت بهتر دنیای پر راز و رمزی ادبیات کودک و نوجوان.

در این پرونده با هم از چگونگی شکل‌گیری ادبیات کودک و نوجوان باخبر می‌شویم. ویژگی‌های آثار موفق را بررسی می‌کنیم. بهترین‌های این حوزه را معرفی و ضعف‌های آثار وطنی را بررسی می‌کنیم. برای پیشرفتمان در این حوزه پای صحبت‌های بزرگان می‌نشینیم. از بهترین‌های ادبیات کودک و نوجوان درس نوشتن می‌آموزیم. و در نهایت دلمان می‌خواهد قدمی هرچند کوچک برای پیشرفت و بهبود ادبیات کودک و نوجوان کشورمان برداریم و به این فکر کنیم یک «ادبیات کودک و نوجوان» که هم «درخشان» باشد و هم «ایرانی» چه نوع ادبیاتی است.



و خب انتظار داریم، اون‌هایی که الان دارند این متن رو می‌خونند به اون‌هایی که نیستند خبر بدن که ما برای کشف دنیای ادبیات کودکان و نوجوانان کنار شما هستیم. اگر هم شما توی صفحه‌های مجازیتون ازمون حمایت کنید که عالیه. خلاصه اینکه رسانه شمایید.



:::دو

خبر دوم اینکه برای اولین بار همین انتشارات شهرستان ادب یه مدرسۀ رمان کودک راه انداخته و هنرجو می پذیره؛ پس اگر دستی به نوشتن دارید و دلتون می‌خواد برای کودکان بنویسید بسم‌الله، برید و فرم ثبت‌نام رو پر کنید.
این هم فراخوان‌شون (کلیک کنید).



  • گلی

نظرات (۱)

  • فیکوس لیراتا
  • روی لینک که کلیک کردم منتظر دیدن ی نوزاد بودم 😂
    پاسخ:
    ((: