آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

برای خودم.

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۴۵ ق.ظ

عجیب‌ترین چیزی که این مدت کشف کردم اینه که آدم‌ها خیال می‌کنند به شغل و حرفه‌ای علاقه دارند درحالی که اصلاً برای اون شغل و حرفه وقتی نمی‌ذارند. وقت و زمانی در شأن علاقمندی‌هاشون.

توی این مدت با آدم‌هایی سروکار داشتم که خودشون رو به هر کاری مشغول می‌کنند و به هر کاری نوک می‌زنند که خودشون رو حرفه‌ای نشون بدن؛ ولی نیستند در واقع. توی این مدت فقط دو نفر رو دیدم که توی حرفه‌شون که همون نوشتن هست، شور و شوق و اشتیاق داشتند. توی واژه به واژه‌هاشون عشق به نوشتن رو دیدم. بقیه نوشتن رو فقط دوست داشتن. مثل رؤیای بچگی‌هامون که خیلی‌هامون دوست داشتیم دکتر بشیم؛ ولی فقط یه عدۀ کمی تلاش کردن تا از سد کنکور بگذرن تا پزشکی بخونند و برسند به جایی که دوست دارند.

یه کار حرفه‌ای وقت حرفه‌ای رو می‌طلبه به‌علاوۀ عشق بی‌نهایتی که باعث حرکتت بشه.

  • گلی

نظرات (۶)

می‌دونین چیه و مشکل کجاست؟ اینکه منِ نوعی یه نگاهی به زندگیم می‌اندازم. بعد می‌بینم خب درسته که دوست دارم و علاقه‌مند هستم توی این زمینه کار کنم. و واقعاً هم دوست دارم و براش می‌جنگم. ولی... ولی یه وقتایی هم مشکلات اقتصادی از مسیری که دارم منحرفم می‌کنه. مجبورم می‌کنه تن به کارهایی هم بدم که ممکنه ازش اون قدری که انتظار دارم لذت نبرم. اینه که سخته و مشکل ایجاد می‌کنه...
پاسخ:
سلام (:
دقیقاً همین مشکلات اقتصادی ما رو از آرزوهامون دور کرده. اتفاقاً منم برای همین مشکلات اقتصادی کلی کارهای ریزودرشت انجام می‌دم؛ ولی امروز که دقت کردم دیدم همین کارهای ریزریز من رو خیلی از آرزوهام دور کردن. 
بعد امروز به این نتیجه رسیدم فقط کارهایی رو انجام بدم که توی مسیر نوشتنم باشه ولاغیر. حتی جدی‌جدی می‌خوام از دانشگاه انصراف بدم.

به‌نظرم یکی‌دو سال سخت بگذرونیم؛ ولی نهایتاً به آرزوهام برسم بیشتر ارزش داره تا اینکه ده سال رو آسه‌آسه بگذرونم و بعد به آرزوم برسم.


+ البته شما یکی از اون دونفری هستید که از نوشته‌هاتون شور و اشتیاق و عشق می‌چکه. 
فرمودی یکیش آقاگله
نفر دومو معرفی نمی کنی تا باهاش آشنا بشیم؟
پاسخ:
الان یه اسم دیگه بگم شر می‌شه.
بی‌خیال رفیق ((:
حرفتون درسته. اما... اما چه کنیم با دیگران؟
.
+ برم چند دقیقه‌ای ذق کنم. بعد برگردم ادامۀ کامنت رو بنویسم. :))
وقتایی که دوستایی مثل شما با این کلمه‌ها ازم تعریف می‌کنین، کلی ذوق می‌کنم. می‌فهمم که مسیر رو درست دارم میرم و امیدوار میشم به آینده. :)
ممنون بابت این دلگرمی‌ها.
پاسخ:
امان از این دیگران (:


ممنون از شما برای پشتکارتون. بشه که منم یادم بگیرم.
منم چند ماهی هست دارم دنبال چنین چیزایی در درون خودم میگردم.
تلاش می کنم ولی خیلی کمه

گاهی میگم به جای اینکه اینقدر بدونی خوبه که عمل کنی :(
پاسخ:
ان‌شاءالله سر به راه بشیم هممون (:
هعییییی خراب‌آبادم،
یکی بیاد ویرانم کنه!



پاسخ:
نفرمایید ها (:
نه والا :(
 از خویشتن خویش شاکی و خواهان تحیّرم :/
پاسخ:
(: