آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

رضا یزدانی

سه شنبه, ۷ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۳ ق.ظ

از تقاطع شهید احمد رسولیان که بگذری
می‌رسی درست روبروی یادمان کربلای پنج
انتهای بولوار حاج حیدر تراب
کوچه‌ی شهید فاطمی نسب:
خانه‌ی من است
حیرت آور است؛ نیست؟
اینکه این همه شهید
بر سر تمام کوچه‌ها ی شهر ایستاده‌اند
تا نشانی مسیر خانه‌های ما شوند
اینکه این همه شهید رفته‌اند
تا بهانه‌ی ترانه‌های ما شوند
حیرت آور است؛ نیست؟




پ ن: برای مجید خان

والا فکر نکنم اینقدرها هم فاصله ایجاد کنه که باعث آزار چشم بشه. من زیاد دقت نکردم؛ ولی الان امتحانش کردم توی حالت جاستیفای همچین هم توفیری نداشت با حالت‌های دیگه.

  • گلی

نظرات (۶)

وات؟؟؟
پاسخ:
کجاش وات؟


راستش هیچی نگرفتم از پستت
جز پ ن که گویا در مورد شهید مدافع حرم هست
پاسخ:
پ ن مدافع حرم؟؟ 
نه بابا. یکی از خواننده‌های اینجا اسمش مجیده. توی خصوصی سؤالی پرسیده بود؛ چون وبلاگ نداشت اینجا توی پ ن جوابش رو دادم.

شعر بالاییش که خیلی واضحه. نیست؟
اَی خِدا
خو بالام جان توی تیتر میزدی در جواب فلان :||
بیا بُکـُشمت
پاسخ:
خب شعرش ربطی به پ ن نداره. 
شعر رو دوست داشتم گذاشتم و بعد جواب مجیدخان رو پایین گذاشتم.
فکر نمی‌کردم باعث گمراهی بشه.🙈
بعد این شعر رضا یزدانیه ؟‌
بهش نمیاد :))
پاسخ:
اون رضا یزدانی خواننده نه ها. این یکی دیگه است.
سلام
خیلی خیلی ممنون. ولی آخر هم جواب قاطع ندادین که بلاخره رعایتش چجوریه؟ احوط یا اصلا؟
چون اینو من به یه طراح وب گفتم اما برای خودشم سوال شد؛ حالا رای شما هرچی باشه همون میشه و مسئولیتشم با خودتونه! یعنی هرکی ایراد بگیره میگم شما گفتی:)))

**"پ ن" تقصیر من نبود، من ایمیل گذاشته بودم که:))

بعد اینکه اون شعر بود؟ من سواد ادبیم کمه.
ولی "پ ن"  خداییش نمیخورد مربوط به شهید مدافع حرم باشه:))
پاسخ:
سلام.
اگر نظر من رو می‌خواید از جاستیفای استفاده نکنید.


پ ن: دیدم ایمیل رو؛ ولی گفتم حالا که قراره یه پست جدید بذارم. نظر شما رو هم بذارم تنگش :D


چه شعرش خوشگله من نشنیده بودم 
از تو کامنت ها فهمیدم اون خواننده نیست 
منم اولش فکر کردم ترانه اون خوانتده است 😂
پاسخ:
شعرش خیلی لطیف و در عین حال ساده است. برای همین خیلی به دل من نشست (: