آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

بله رفقا

چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۲۵ ب.ظ
خیی وقت‌ها پیش میاد که آدم‌ها خیال می‌کنند از یک سری بحران‌ها عبور کردند؛ ولی دقیقاً توی همون لحظه که خیالشون از این بابت راحت شده با همون مسئله‌ها با شدت بیشتری مواجهه می‌شن و این یعنی زندگی!
  • گلی

نظرات (۴)

زندگی همیشه ادم غافل گیر می کنه 
پاسخ:
ان‌شاءالله غافلگیری‌های خوبش نصیبمون بشه (:
  • دچارِ فیش‌نگار
  • تجربه کردم من
    پاسخ:
    ان‌شاءالله از این به بعد تجربه نکنید دیگه (:
    همیشه این‌طوریه که سر بزنگاه، وقتی فکر می‌کنی دیگه از این بدتر امکان نداره، زندگی برمی‌گرده و بهت ثابت می‌کنه که اشتباه فکر می‌کنی. : |
    پاسخ:
    بیاید مثبت نگاه کنیم.

    وقتی فکر می‌کنیم دیگه از این بدتر امکان نداره، یه اتفاق توپ می‌افته برامون که کلی دلمون شاد می‌شه. بعد همین طور که قند توی دلمون آب می‌شه خدا رو می‌بینیم که داره بهمون لبخند می زنه و آروم می‌گه: دیدی تموم شد. از این به بعد فقط بخند (:
    سلام
    اونکه شما گفتی هم زندگیه؛ ولی عادت نکنید همیشه مثبت نگاه کنید.
    چهار ماه پیش پدرم فوت شد؛ فکر نکردم از این بدتر امکان نداره!
    دو ماه پیش سکته قلبی کردم؛ فکر نکردم از این بدتر امکان نداره.
    یک ماه پیش دارو های پر هزینه شروع شد؛ فکر نکردم از این بدتر امکان نداره.
    چند هفته پیش توی این اوضاع، فعالیت کاریم به دلیل وضع کار و کاسبی به زیر حداقل رسید؛ بازم فکر نکردم از این بدتر امکان نداره.
    چند روز پیش بعد از تلقین و مقاومت بسیار، دیدم که متاسفانه دیگه توان سابق رو در کار و خارج از کار ندارم؛ توی ۲۹ سالگی الان دیگه دارم به این فکر میکنم که از این بدتر امکان نداره.

    **بدبختی ها و اوضاع بد از حدی که بگذره دیگه مقدارش اهمیت نداره، از این رو هیچوقت حجم بدبختی بدبخت هارو با هم مقایسه نکنید و اگه راه حلی ندارید هرگز بصورت جدی بهشون امید ندید. اونا معکوس ادله ی شما راجع به رفتار خدا رو دارن، در این قضیه هرکی هرچی میگه صحیحه، تحلیل و تحمیل موضوع مهربانی و خشونت خدا برای طرفین مفید نیست. و سعی نکنید اون تئوری هاتونو که نمیتونن هضم کنن رو بهشون بخورونید**
    پاسخ:
    سلام.
    چه وحشتناک.

    چشم. 

    ممنون از یادآوری‌تون.