آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

مدفن کرم‌های شب تاب

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۳۷ ق.ظ
دیشب هم انیمیشن مدفن کرم‌های شب تاب را دیدم. انیمیشن قشنگ و تأثیرگذاری بود. می‌شود یادداشت‌های زیادی نوشت که مجبور شوید حتماً نگاهش کنید؛ ولی خب هیچ‌کدام از این یادداشت‌ها نمی‌تواند شبیه به این پست اینستاگرامی جذاب باشد و ترغیب‌کننده. پست را بخوانید و بعد اگر دوست داشتید، بروید سراغ دانلود انیمیشن.
زمان این انیمیشن یک ساعت و بیست وهشت دقیقه است. باید یک حوصله قد یک ساعت و بیست‌وچهار دقیقه خرج کنید تا آقای نویسنده به حرف اصلی‌اش برسد.









  • گلی

نظرات (۴)

مرسی بابت معرفی :)
راجع بهش چند جایی شنیده بودم ولی چون می دونستم موضوع غمگینی داره هیچ وقت دست و دلم به دانلودش نرفت اما حالا که انیمه "در این گوشه‌ی جهان" رو دیدم و عمیقا ازش لذت بردم، شاید نظرم تغییر بکنه. اگه یه روزی دوباره خواستم فیلمی راجع به این موضوعات ببینم، حتما این انیمه یادم می مونه.
پاسخ:
فدای تو.

تجربه به من ثابت کرده اگر فیلم یا کتاب‌هایی که موضوع‌های مشابهی دارند رو پشت سر هم ببینیم یا بخونیم بهتره. به این دلیل که می‌شه تحلیل و برداشت بهتری درباره‌شون داشت و بعدها می‌شه یادداشت‌های بهتری درباره‌شون نوشت.

البته موضوع جنگ رو می‌شه به‌خاطر درد و رنج‌های که توشون هست رو استثنا کرد. 
سلام
توضیحات همونطور که خودتون گفتین خیلی جذاب بود، حالا داره دانلود میشه:))
یه انیمیشن ژاپنی به اسم spirited away بود که پونزده سال پیش دیدمش و هیچی نفهمیدم ازش؛ این مطلبو که خوندم یاد اون افتادم، دیدمش بازم هیچی نفهمیدم؛ حالا نمیدونم چیزی واسه فهمیدن نداشت یا من نفهمم:))
پاسخ:
سلام سلام.
حالا ان‌شاءالله از این یکی خوشتون میاد (:
خیلی غم انگیز بود
اصلا تا یه مدت حالم بد بود
هیچوقت فراموشش نمیکنم

پاسخ:
من براش ناراحت شدم؛ ولی نه تا اون حدی که مثلاً حالم برای چند روز بد بشه.
  • ابوالفضل مهدوی فر
  • به نظرم این انیمیشن فوق‌العاده است! من چندین بار دیدمش.

    دردها و رنج‌هایی که با وقوع جنگ‌ها به وجود میان رو خیلی زیبا نشون میده.

    پاسخ:
    (: