آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

آرزوهای نجیب

دوشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۵۶ ب.ظ

می‌دونید چی دلم می‌خواد؛ اینکه برم توی یه روستای دورافتاده؛ خیلی دور افتاده و یه زندگی جدید رو شروع کنم. یه روستا که توش خبری از سیاست نباشه. دیگه از وقاحت مسئولین و سلبریتی‌ها و آقازاده‌ها چیزی نشنوم. دیگه هیچ خبری نشنوم. فقط صدای گاو و گوسفند و مرغ و خروس‌ها رو بشنوم. صبح‌ها گوسفندها رو بدوشم ببرمشون چرا، لباس‌ها رو لب رودخونه بشورم. روی آتیش غذا درست کنم. خبری از برابری زن و مرد نباشه. خبری از دزدی نباشه. خبری از رانت و پارتی نباشه. خبری از کتاب نباشه. خبری از نویسنده‌های منفعل و جاه‌طلب نباشه. خبری از آموزش‌های نوین نباشه. خبری از ورک‌شاپ‌های والدگری در عصر مدرن نباشه. خودم باشم و چند تا گاو و گوسفند و چند مرد و زن شبیه خودم که دغدغه‌مون مرغ و خروس‌هامونه.

 

یه روستا باشه و چند تا درخت و کمی آب که بتونیم کشاورزی کنیم و به زندگی ادامه بدم همین.

 

  • گلی

نظرات (۴)

  • محبوبه شب
  • حالا یه سوال پیش میاد که

    چرا همه این کارا رو توی روستاها خانما انجام میدن و آقایون فقط دور هم میشینن و حرف میزنن؟ 😐

    واقعا چرا

    پاسخ:
    بنده‌خدا آقایون هم زحمت می‌کشند. کم دیدم مرد روستایی مفت‌خور باشند و بشینند یک جا فقط. اگر من حرفی از مرد نزدم؛ چون خودم رو مجرد فرض کرده بودم (:
  • محبوبه شب
  • چرا دیس لایک؟ 😶

    مثلا از روستا نشینی تو خوششون نمیاد؟ یا حسودیشون شده به این آرزوت!؟

    یا از گاو و گوسفندات خوششون نیومده و صدای ما ما کردنشون و بع بع کردن گوسفندات خوشایندشون نیست؟ 

    یا چون از تخم مرغِ مرغ و خروسات بهشون ندادی شاکین؟ شایدم صداشون آزاردهنده ست و مثل خروس همسایه ما، وقت و بی وقت اذان میگه؟! 😐😬

     

    شایدم... آیکون گاز گرفتن لب

    پاسخ:
    چه می‌دونم والا. سؤال خودمم بود. خوشبینانه‌ترین حالتش اینه که اشتباهی دستشون خورده :|
  • محبوبه شب
  • هفته پیش یه مستندی نشون میداد از زندگی تو روستا

    اقا همه خانما در حال کار

    حالا مردا رو میبینی، توی چادر در حال گپ و گفت 😠

    اونوقت نمی دونم از چه جهت بود که بابام گفت خوش بحال روستاییا 😐

    پاسخ:
    ((:

    خیلی خوب بود ((:

    سلام

    همش که لباس شستن تو رودخونه و چرای گوسفند و غذا پختن رو آتیش نیست که، نسبت به موقعیت جغرافیایی روستا باید تریاک هم بکشی، ناس هم بزنی:))

    پاسخ:
    سلام.

    والا دیگه از من بر نمیاد.