آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

من چقدر حوصله کردم که به اسم تو رسیدم !

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ
یک اخلاقی هم دارم این است که وقتی از کسی ناراحتم ، نهایت کاری که می کنم این است که اسمش را توی مخاطبین گوشیم با توجه به درجه ناراحتیم از شخص مذکور  ، تغییر  دهم یا به کل نامش را پاک  کنم !
مثلا اگر از دست علی خیلی ناراحت باشم ، اسمش را که توی گوشیم "سید علی " ذخیره کردم ، به " علی " تغییر می دهم .  " سید " اسم علی یعنی همه ی دلبستگی من به علی  . "سید " نامش را که پاک کنم ، بعد از آن سکوت می کنم ! هر کی ازم بپرسد که چی شده ، سکوت می کنم ! آنقدر سکوت می کنم ، که خالی شوم از همه ی آن ناراحتی ها !
خیلی کم پیش می آید که بعد از این تغییرات دوباره رابطه م با آدمها همانی شود که قبل بود . تغییر دادن نام یکی در گوشی من یعنی تمام شدن خیلی چیزها !

این روزها  من مانده ام با وسوسه تغییر دادن یک اسم !
  • گلی

نظرات (۱)

به قول علیرضا آذر:
من پای بدی های خودم میمانم
من پای بدی های تو هم می مانم...
مخصوصا اگه کسی که آدم تصمیم داره حذفش کنه خیلی براش عزیز باشه.... سخته... خیلی...