آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

درباره من !

پنجشنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

یکی از سرگرمی های من توی دنیای مجازی خواندن " درباره من"  وبلاگ ها و استاتوس های واتس آپ هست اصلا به نظرمن وبلاگ نویسی که قسمت "درباره من " وبلاگش را ننوشته باشد وبلاگ نویس نیست ! حالا هر چند دخترها توی " درباره من "  خیلی لوس عمل می کنند ولی با همه ی این لوس بازی ها ، پشت همه ی آن حرف ها می توانی هویت هر کس را پیدا کنی ! مثلا یکی آمده بود در قسمت درباره من صفحه اینستاگرامش این مدلی نوشته بود : عکاس ، نویسنده  ، شاعر ، ایلستریتور ، طراح ، نقاش و کلی هنر که از سر و کول این  هم وطن عزیز بالا می رفت ! وقتی قضیه جالب تر می شود که مثلا حضرات با زبان فصیح انگلیسی این چیزها را قید می کنند !

ولی هیچکدام از این لوس بازی ها دلیل نمی شود که من هر روز مثلا به استاتوس های واتس آپ دوستانم سر نزنم  اصلا اگر من به جای این کارشناسان امور اجتماعی بودم دقیقا از روی همین استاتوس ها و و درباره ی من ها یک مقاله ی جالب اجتماعی می نوشتم ! مثلا وضعیت دوستام تا همین دو دقیقه پیش قبل از اینکه شروع به نوشتن این متن کنم


+وارطان  سخن نگفت ، وارطان ستاره بود 


+ BE careful what U wish for 


+ خدایا دنیای خودته مختاری اما وجدانن یدونه سیب بهونه خوبی نبود 


+ Hey you .....I love you 


+  هیچ کس کامل نیست مثلا من تو را کم دارم ! 


+ بهترین دوست انسان ، انسان است نه کتاب 


+ خدایا دوسش دارم ! 


+ دردم از یار است و درمان نیز 


+ فقط خودمو و خودت ! 


+ یا مهدی ادرکنی 


+ در زندگی زخم هایی است که مثل خوره روح را می خراشد حتی اصبر ایوب هم پاسخ نمی دهد ! 


+ آبی بیکران را دوست دارم که مرا به سربلندی وا می دارد ! 


+در دسترس 


+ خوشحالی تو در خوشحالی دیگران است پس در خوشحالی دیگران کوشش کن !


+  ....


+اناالله و انا الیه راجعون 


+به تاوان دل شکسته ام هزاران دل را می شکنم ، گناهش گردن کسی که دلم را شکست ! 


+بزرگترین لذت در زندگی انجام دادن کاری است که دیگران می گویند تو نمی توانی ! 


+ای اهل علم بدونید ..... آقایی داشتم که نمی دونید چقدر مهربون بود ! 


+نوشتن پایان نامه خر است ! 


+ یه دعا می کنم یه آمین مشتی بذار پشتش : خدایا قسمت میدم نذار عروسی کسی عزای یه نفر دیگه بشه ! 


+ببخش مادر اگر با کودکیام پیرت کردم !


+ بیشتر بخند گلستان باغم آرزوست !


+ حتی اگر نباشی می آفرینمت ! چونان که لب تشنه ای سراب را .... 


+الهی راز دل گفتن دشوار است و نگفتن دشوارتر 


+ خود را به خدا بسپار وقتی که دلت تنگ است ! 


+ :| 


+ هر کجا هست خدایا به سلامت دارش ! 


+ عصا اضافی است بی بی ، تا خنده هایت با من است !


+دلم تنگ شده واسه مهربونیاتون ): 


+ هر کس باید قهرمان زندگی خودش باشد ....... بی خیال بقیه !


  • گلی