آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

شب های روشن

شنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۲ ق.ظ

تنها نشسته ام و حواسم نیست که دنیا با من است ! 






+ تابلو نیست که دارم شبهای روشن می بینم ؟ چقدردلم می خواست دوباره ببینم این فیلم را ولی خب ، یک روز هم بلند شدیم دیدیم که ویندوز لپ تاپ بالا نمی آید چند روزی دست آقای مهندس  بود تا دوباره راهش انداخت ! امشب قسمت شد  فیلم را  ببینم و چقدر برایم خاطره مرور شد ! زن باشی و حسودی نکنی به سکانسی که استاد توی رستوران منتظر رویا نشسته و حتی آخرین سکانس و حتی تر به سکانس یکی مانده به اخر اصلا حتی به تمام فیلم ! هیچی دیگر اگر قرار باشد یک خودکشی احساسی کنید حتما فیلم را ببینید !



  • گلی

نظرات (۲)

  • فاطمه سادات
  • سلام . من صاحب وبلاگ فرآیند قد کشیدنم 
    پاسخ:
    (:
    سلام
    سلام 
    و من هیچ وقت این فیلم را دوست ندارم... نفهمیدش.. 
    پاسخ:
    سلام آبانی

    ای وای من (:

    یکی سریال مدار صفر درجه یکی این فیلم برای من جز عاشقانه های نجیب این مملکت هست و جالب اینجاست هر وقت دلم می گیره می بینمشون