آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

خدایا بیا منو بخور :|

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۸:۰۵ ب.ظ

می دانید چیست ؟ توی کشور خودمان به نظرم خیلی چیزها مهم نیست ، مثلا توی حوزه کتاب و کتاب خوانی مهم نفس کتاب خوانی نیست ، این روزها ما کتاب می خوانیم که از کتاب هایمان توی کافه های که می رویم عکس بگیریم بعد مثلا شب ها برای خالی نبودن  عریضه ، عکس ها را توی صفحه اینستاگراممان بگذاریم ! کتاب می خوانیم تا بهانه ی برای ست کردن لباس هایمان یا  وسیله ی توی خانه با کتاب هایمان داشته باشیم همین ! راستش را بخواهید این روزها حالم از کتاب و کتاب خواندن بهم می خورد از بس هر روز توی اینستا کلی عکس مربوط به کتاب می بینم ! از کافه رفتن همین طور ، از ادای فیلم باز در آوردن همین طور از ادای هنرمند بودن ، از ادای خیلی شاد بودن !


می شود دوستان از هممه تان خواهش کنم که کمی مثل قبل باشید ، همان مدلی ساده و بی اطوار ! برای من مهم نیست که رنگ روسریتان چه رنگی است ، یا کجا کافه می روید من دلم برای همان قیافه های بدون آرایش و بدون لباس های ست و رنگی رنگیتان تنگ شده همین !


پ ن : داشتم برای یکی از دوستانم می گفتم تنها خوبی  کتاب پنجشنبه فیروزه یی این است که دخترهایی مذهبی که خیلی دوست دارند ، خودشان را به معرض دید عموم بگذارند ولی رویشان نمی شو د،  می توانند کتاب را با روسری و انگشترهایشان ست کنند  و عکس بگذارند اینستا ، اصلا یکی از دلایل موفقیت فروش این کتاب که با کلی ارفاق می توانیم در رده های هزارم کتابهای عامه پسند حسابش کنیم ،  همین می تواند باشد !


پنجشنبه فیروزه یی

  • گلی

نظرات (۵)

  • فارفائـِـ ــلا
  • همه ی آدما شبیه هم شدن :|
    هم قیافه هاشون, هم کاراشون...

    +چقدر طرح جلد این کتاب قشنگه :)
    پاسخ:
    :| آره برای عکس گذاشتن که عالی (:
    دقیقا...
    دقیقا...

    من از این عکس هایی که چادری ها میگیرن، جوری که قیافشون معلوم نباشه متنفرم. خب لامصب دوست داری عکست رو بذاری بذار! با کی تعارف داری؟
    پاسخ:
    شبگرد جان من اگه تو رو نداشتم که مدام تاییدم کنه باید چکار می کردم ! خوشم میاد همیشه هم نظریم (:

    + شاید نمی دونن نفس عکس گرفتن و گذاشتن بد نیست ، بد اینه که با ادا اطوار عکس بگیرن ! خدایی هر چی فکر می کنم اون خانمی که داره کتاب رو از قفسه می کشه بیرون دقیقا داشته به چی فکر می کرده که همچین عکسی گرفته :|
    پس  بگو!!! دلت برا من تنگ شده! 
    خوشحالم که هنوزم همه جا ساز خودمو میزنم! 
    پاسخ:
    ((: من یاد مسیجت افتادم ترجیح دادم بخندم :دی
    کتاب... خیلی وقته کتاب نخریدم.. با خودم قهرم یا با کتاب ها.. نمی دونم..
    همه کتاب خریدن هام شده کتاب های خشک تخصصی... !! 
     آدم ها شدند کپی هم دیگه تو عکس های روشنفکری... 
    پاسخ:
    تو عکس های روشنفکری :| 
  • ماهان هاشمی
  • حالا اگر بخونن که خوبه!

    خیلیا می‏خرن فقط برای عکس گرفتن و پُز دادن!

    پاسخ:
    من بهتره در این مورد سکوت کنم :|