آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

شاید واقعا من حسودم و عغده ایی؟

چهارشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۳۳ ق.ظ

جدیدا هم  این مدلی شده، که به هر کی بگی شما یا مثلا فلانی یا حتی بهمان ارگان که اتفاقا ممکن هست با طرف دوست باشه، یا در اونجا مشغول کار باشه، یکسری ایرادی هایی داره. با یه غرور خاصی دماغش رو بالا می گیره و زل می زنه توی چشمهات  و می گه: این حرف ها واسه اینه که شما بجایی نرسیدی و در واقع این صحبت ها  از حسادتت هست که داری این حرف ها رو می زنی و این پارچ آب رو بردار و  بریز اونجایی که می سوزه!


پ ن : شما بگید آیا من حسودم و عغده ایی؟


  • گلی

نظرات (۷)

  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • :| ماشاءالله ماشاءالله جنبه¡¡ حسن ظن مون نسبت بهم کم شده¿¡ جنبه انتقادپذیری مون افول کرده¿¡
    پاسخ:
    تازه همین  آدمها  می تونن ساعت ها جلسه و سخنرانی بذارن من باب انتقاد پذیری جامعه :|

    آره دیگه تو حسودی..کاملا مشخصه که از حسادتت این حرفو میزنی وگرنه هیچ جا ایراد نداره :|
    :دی
    پاسخ:
    والا همه چی اکی، همه جا عدالت ، همه مون هم خوشحال و هر روز هم امید به زندگیمون بالاتر میره:|

    :D
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • زنجیره ی همایش های انتقاد پذیری حتی. :|
    پاسخ:
    دقیقا((:
    حالا محکومم نکنید ولی اگه ایراد کننده واقعا «به جایی نرسیده باشه» بله بیشتر به نظر میاد حسادته:)
    پاسخ:
    بستگی داره جا رو کجا در نظر بگیریم؟ 
    :) «جایی»؛ رسیدن به سطحی از موضوع مرتبط که صلاحیت لازم رو برای ایراد گرفتن ایجاد میکنه. رسیدن به مال برای کسب صلاحیت مالی، علم برای مواضع علمی و قس علی هذا
    پاسخ:
    و آیا به نظر شما من سطح علمیش رو ندارم که درباره کتابها و حوزه ادبیات صحبت کنم؟
    دِ خواهر من! حسودی نکن خب!

    + گفته بودم برای یه بنده خدایی کامنت گذاشتم که میشه از محتواهای مفید تر استفاده کرد. بعد طرف کامنت رو پاک کرد. گفتم چرا پاک کردی. دایرکت زد که نمیخواستم باعث گمراهی باقی مخاطبین بشید. معلوم هم بود که اهل بحث منطقی نیستید! بعد بلاکم کرد !
    خدا شفا بده...

    پاسخ:
    خدا به راه راست هدایتم کنه پس:D

    + ((:
    ببینید، حقیر هیچ توضیحی توی پست ندیدم که سطح علمی کسی رو بفهمم، دوما من کی باشم بخوام سطح مهارت های کسی رو بسنجم، من خودم همین جمله بندیم دوهزار تا ایراد داره. آشنایی قبلی هم که ندارم با شما، لاجرم فقط فرمول رو عرض کردم:)
    پاسخ:
    (: