آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

و همچنان پایان نامه ام مرا فرا می خواند (:

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۱۲ ق.ظ

توی یکی از قسمت های سریال گیم آف ترونز، جان اسنو میمیره؛ اما زن موقرمزه با جادو و جنبل، جان اسنو رو زنده می کنه. زن مو قرمز سریع میره سمت جان و با کلی هیجان ازش می پرسه اون دنیا چطور بود؟ چی دیدی اونجا؟ جان، مات و مبهوت میگه اونجا هیچی نبود هیچی!

این سکانس رو دیدم، خیلی سریع یاد رائفی پور افتادم، یعنی این سکانس خوره خودش هست تا کم کم براش صد تا جلسه بذاره و ما رو نهیب بزنه از این حجم از بی دینی:D


::: هیچی دیگه، دوشنبه آخرین قسمت، فصل شش هم اومد و فصل جدید میره تا سال آینده. بعد من مثل این معتادها همش دارم به حجم خالی این سریال توی روزهای پیش رو فکر می کنم. حالا دوستم طفلک یه هارد پر از سریال برام با پست فرستاده ولی اینقدر این سریال خوب بود که دلم نمی خواد جای خالیش رو با سریالهایی مثل فرندز و دکستر، برکینگ بد و فارگو پر کنم! چقدر دیر من این سریال رو کشف کردم آخه :|

  • گلی

نظرات (۵)

ینی عملا این فیلم آخرت رو برد زیر سوال ها :دی
میشه کلی نقدش کرد :دی

چند تا فیلم بده من ببینم خب :)))
پاسخ:
ها دیگه ، اگر برای ما آب نداشت ولی بدون شک و قطعا برای رائفی پور با همین سکانس کلی نون خواهد داشت((:

بیا شیراز خو (:
من هی با هیجان خط به خط رو می خوندم تا شاید یه چیزی هم راجع به پایان نامه ذلیل مرده پیدا کنم ولی حاشا و کلا....
یعنی رونالدینیوییی ترین عنوان انتخاب شده بود به نظرم!!
پاسخ:
خیلی ربط داشت ها، منظورم این بود که با فیلم و کتاب سر خودمو گرم کردم ولی یه گوشه چشمی به این پایان نامه ذلیل مرده نمی کنم :| 

:D
هیچ وقت سریال ندیدم حدود یک سال است کهدسریال فرندز را دارم اما ندیده ام ..انگاری حوصله یه چیز طولانی را ندارم ..
پاسخ:
الهی ): 
ولی فرندز رو بی خیال، گیم آف ترونز ببین عالیه، مطمئنم می تونی توی اون یه ساعت زمان پخشش ذهنت آروم شه از هرچی شلوغی (: 
  • محمّدعلی عمرانی
  • تهاجمِ فرهنگی!
    پاسخ:
    کجاش تهاجم فرهنگی هست؟
    چقد بیخود! یه سال باید صبر کنیم! هیوفففف
    پاسخ:
    ولی خیلی قشنگ هست ها، ارزش صبر کردن رو داره به نظرم (: