آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

لطفا (:

سه شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۶ ب.ظ

خدایا یه چیز می‌گم، تو رو جون هر کسی که دوست داری نه نگو خب؟ 

میشه ازت خواهش کنم، ملت آگاه و فرهیختۀ ایران رو متوجه مسأله کم آبی کنی! به جون خودم اینجوری که ایرانی‌ها آب رو حیف و میل می‌کنند، یحیی نازنین و طفل معصوم من آب رو نمی‌بینه.


:::باید هر وقت همینطوری بی‌دلیل شیرآب رو باز نگه داشتیم، عکس پایینی رو توی ذهنمون بیاریم، که برامون یادآوری شه یکسری از مناطق محروم هستند که آب رو با این مشقت تهیه می‌کنند و سهمشون از آب چند تا دبه بیشتر نیست در ماه! شاید اینطوری کمی بیشتر توی مصرف آب دقت کردیم.



  • گلی

نظرات (۴)

اخیرا دارم تلاش خودم رو برای صرفه جویی بیشتر میکنم... 
پاسخ:
تو همیشه باعث افتخار بلاگستان بودی😍😍
  • آقاگل ‌‌
  • روزی که مستند مادرکشی رو دیدم تا یک هفته حالم بد بود. اینکه توی شهر خودمون هم نشانه هایی از این بی کفایتی مسئولین رو میدیدم. اینکه هر روز وضع بی آبی کشاورزا بدتر میشه. اینکه چطور طبیعت نابود میشه. راستش با این فرمون اگه بریم جلو چند سال دیگه ایران تبدیل میشه به یک منطقه کویری...
    پاسخ:
    این مستند رو که توی وبلاگتون معرفی کردید، من دانلودش کردم که ببینم، هنوز که هنوزه نگاش نکردم:| 
    ممنون که یادآوری کردید(:
    وووییییی 
    یه نمه بیشتر تعریییف کن 
    😂😂😂😂
    پاسخ:
    حالا بذار ببینم، صرفه جوییت تا چه حده بعد ((:
    سلام
    من از دوران طفولیت این مشکلو داشتم که آقا ما سهم مشخصی از آب داریم یا نه؟ چون اگه سهم معلوم باشه که کلمه ی صرفه جویی بی معنی میشه؛ اونوقت اگه من برای خودم یه جیره تعیین کنم طبق عرف مصرف بقیه و اقلشو مصرف کنم و اکثرشو هدر بدم اونوقت این ناقض معنی عامه ی صرفه جوییه؟:)
    پاسخ:
    سلام(:
    کامنتتون می‌طلبه که من یه پست کامل درباره‌اش بنویسم. امیدوارم حس و حالش بیاد و بنویسم(: