آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

آب زنید راه را هین که "وریا" می رسد(:

يكشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۷:۲۷ ب.ظ

::: یک

خوب که نگاه می‌کنم مأموریت من در این دنیا نوشتن قصه‌ها و داستان‌ها است. داستان‌هایی که قرار است از زاویه‌ی دیگری به این دنیا نگاه کند و دنیا را جور دیگری ببیند و به آدم‌ها یادآوری کند که دنیا آنقدرها هم که پشت سرش حرف است، بد نیست. فقط کافی است کمی بهش فرصت دهیم تا آن روی زیبایش را هم نشانمان دهد. ایده‌ی نوشتن وریا وقتی به سرم زد که فکر کردم، یک چیزی در این دنیا زیادی می‌لنگد اول اینکه مردم سرزمینم به شکل عجیبی و البته غم‌انگیزی کتاب نمی‌خواندند. دوم آنکه شبیه هم شدن آدم‌های دور و اطرافم بود. یک روز بلند شدم و دیدم همه‌ی آدم‌های دور و برم و حتی آدم‌های توی خیابان و بانک و دانشگاه دارند شبیه هم می‌شوند. شبیه هم لباس می‌پوشند شبیه هم می‌خندند و شبیه هم خیلی کارها می‌کنند. این شبیه بودن آدم‌ها هیچ‌وقت برای آدمی مثل من که دلش چیزها و تجربه‌های جدید می‌خواست خوشایند نبود. پس وریا را نوشتم که از معجزه‌ی کتاب‌ها برایتان بگویم و اینکه کاش یک روز بلند شویم و به تعداد هفتاد میلیون نفر آدم جدید ببینیم. آدمهایی با فکرهای جدید و خلاقی که شبیه هم نیستند. به این امید که این خلاق و متفاوت بودن دریچه‌ای باشد برای بهتر دیدن و درک کردن صاحب دنیایی که آنرا خلق کرده است.

کتاب «وریا» داستان دختر نوجوانی است که دلش می‌خواهد متفاوت باشد، متفاوت ببیند، متفاوت زندگی کند و حتی متفاوت لبخند بزند؛ اما این متفاوت بودن به همین راحتی‌ها هم که خیالش را می‌کرد نبود و کلی ماجراهای ریز و درشت را برایش رقم می‌زند.

::: دو

بالاخره بعد از شش ماه وریای جان از زیر چاپ در اومد(:


:::سه

اصلا باور نمی کنم که وریا چاپ شده. تا این حد برام غیر قابل باوره یعنی. یه تشکر ویژه هم از انتشارات آرما دارم بابت اعتمادش به من.


::: چهار

لیست نمایندگی های انتشارات آرما در شهرستان های مختلف ( کلیک کنید)



 

 

 

  • گلی

نظرات (۱۳)

تبریییییک 
مااااچ مااااچ 
بیا بغلمممممم 
+اون نظر قبلی رو تایید نکن ایمیلم رو زدم توش :) لفطا 
پاسخ:
سلام مریم جان مهربون (:

بیا بغلم رفیق خوب مجازی

چشم چشم (:
و باز هم مبارکت باشه رفیق جان
ان شالله یه روز همه ی نوجوونای امروزی باهات خاطره داشته باشن ؛ همون طور که ما با خیلیا خاطره داریم :)

راستی قیمت وریا چنده ؟
پاسخ:
سلام شیوا جان و ممنون
ایشالا
قابل شما رو نداره ۱۵ تومن(:
ان شاء الله فرصتش برام پیش یاد و بتونم بخونمش به امید خدا :)
پاسخ:
ان شالله(:
وای این صورتی خوسگل :)
مبارک باشه عزیزم ....
چقده خوشحالم 🤗🤗🤗😍😍😍
پاسخ:
سلام آبان قشنگ دوست داشتنی من(:
فدات رفیق خوب مجازی
  • بانوی ایرانی
  • سلام

    به سلامتی. تبریک میگم.


    آدرس بدیم یک جلد از کتابتون را با امضا برامون هدیه بفرستید خانم محمدی؟

    پاسخ:
    سلام (:
    ممنوون عزیزم

    می دونید یکی از هیجان انگیزترین کارهای دنیا چیه؟ اینکه آدم بره پشت ویترین کتابفروشی یا قفسه های کتابفروشی کتاب دوستش رو ببینه بعد از کلی نگاه کردن و اینکه خوب مزه خووبش زیر زبونش رفت بره به فروشنده بگه: هی آقا میشه یکی از اون کتابا همون که دوست من نوشته رو به من بدید. اینجا هم  می تونید به فروشنده پز بدید که نویسنده  کتاب رو می شناسید. اصلا یه کیفی داره که بیا و ببین به نظرم یه بار امتحانش کن (:
  • میرزا محمّد مُهاجِر
  • سلام و تبریکات فراوان!

    پاسخ:
    سلام (: 
    و سپاس فراوان(:
  • بانوی ایرانی
  • (:
    لذت اینکه تو کتابخونتون کتابی که نویسنده خودش براتون هدیه فرستاده داشته باشین چطور؟ خیلی بیشتر نیست؟!

    ان شاءالله به زودی می خوانیمش..

    موفق باشید
    پاسخ:
    ((:

  • تبارک منصوری
  • مبارکهههه👏👏👏 چه جلد خوشمزه ای هم داره :)
    میگم تو هم باید بخریش یا یه نسخه رایگان بهت میدن خود انتشارات؟؟ :)))

    راستی اون غم نامه ی کتاب جودی ابوت خیلی جواب داد میخوام اینو روی تو اعمال کنم بلکه فرجی شد کتابت رایگان به دستم برسه! :))
    پاسخ:
    ممنون (:
    فقط ده نسخه رو داد انتشاراتی که الان هیچیش نیست:|
    خیلی خوشحالم و خیلی مشتاق خواندنش💜💜
    پاسخ:
    باعث افتخاره که کیوان عزیز و دوست داشتنی بخونش (:
    ایشالا نمایشگاه کتاب ۹۷ حتما هم رو می بینیم و من یک نسخه اش رو تقدیمتون می کنم
    سلام
    من حدود یک ساله که خواننده اینجا هستم
    تبریک میگم بهتون برای این وبلاگ خوب و برای وریا...
    پاسخ:
    سلام (:
    ممنون
    حتما در نمایشگاه می بینمت و مطمئنم خوشحال خواهم بود از دیدنت💜💜💜💜
    پاسخ:
    مشتاق اون روزم کیوان عزیزم😘
  • پلڪــــ شیشـہ اے
  • ;-) :-*  مبارررررکه . خیرشو ببینید ان شاءالله :-D 
    پاسخ:
    ممنون پلک شیشه ای جان 
    ممنون از دعای قشنگت 😘
    آیکن ذوق مرگی یا چیزی شبیه به این اینجاها پیدا نمیشه؟
    چقد خوشحالم و چقد عجله دارم که شنبه بشه برم انقلاب :)
    خداروشکر و آرزوی موفقیت و چاپ صدو بیستم :*
    و در کنار همه ی اینا ابراز دلتنگی :)
    پاسخ:
    سلام رفیق شفیق (:
    نه نه نرو انقلاب 
    من همیشه دلم می خواست این کتاب رو برات پست کنم، یادته اون قفس خوشگل رو برام پست کردی، من همش منتظر چاپ کتابم موندم که به تلافی اون همه حس قشنگ، منم کار دست خودم رو برات بفرستم
    فقط میشه برام آدرست رو اینجا بذاری
    ممنون(: