آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

ثبت شد به تاریخ ۲۵ اردی بهشت.

دوشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۱:۵۹ ب.ظ

:::یک

چقدر بعضی روزها، جای خالی بعضی آدم‌ها بیشتر حس می‌شه؛ مثلاً امروز.


:::دو

دیدید یه وقتایی با یکی دارید بحث می‌کنید ولی اون لحظه چیزی به ذهنتون نمی‌رسه یا چیز درخوری توی ذهنتون نیست. بعد تا هفته‌ها هی با خودت خودخوری می‌کنی که چرا اینطوری نزدم توی دهنش حالش جا بیاد. الانم شبیه همون موقع‌هاست. دوبار نماز مغربم رو خوندم و هیچی ازش نفهمیدم و نماز عشا کلاً روی هوا بود بسکه داشتم با خودم کلنجار می‌رفتم و دنبال جمله‌ بودم.


:::سه

.

.

.

.



  • گلی

نظرات (۴)

مدت ها تو ذهنم کلمات ردیف میشه که کاش فلان حرف و  گفته بودم اما وقتی میبینمش هیچ کلمه ای نیست ....
پاسخ:
منم منم.
آهان :))
توی کانال حرف بزنید. اونجا توی سرچ گوگل نمیاد:d
پاسخ:
دست روی دلم نذارید آقاگل که خونه. دلم برای کانالم یه ذره شده؛ ولی با این فیلترشکن‌ها و با اون سرعت داغونشون نمی‌شه.
یه بار تو گروه دوستان این سوال رو پرسیدم که اگه بهتون اجازه برگشت به گذشته رو بدن چه کاری انجام میدین؟
یکی از دوستام گفت برمیگردم همه ی (ببخشید) فحش هایی که تو دعواها ندادم رو میگم تا دلم خنک بشه :)) 
الان اینو خوندم یادش افتادم  D:
پاسخ:
کاملاً با این دوستتون موافقم ((:


+ یوقتایی هم با خودت فکر می‌کنی، حتی ارزش فحش هم نداره بعضی اتفاق‌ها بسکه طرف مقابلت درک نداره. 
برعکس من همون لحظه یادم میاد چجوری بزنم تو دهنش و چی بگم ولی حرف تو دهنم میمونه و نمیتونم بگم... یه جورایی دلم نمیاد نمیدونم چرا... اون لحظه میگم بیخیال من مثله اون نباشم ولی بعدش مثله شما کلنجار میرم با خودم که چرا نگفتم بهش میگن جوگیریه لحظه ای:))
پاسخ:
هممون آخرش کلنجار می‌ریم با خودمون ((:

من هنوز توی خواب و بیداری دنبال جمله‌هام :|