آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

ته دنیا

دوشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۷، ۰۴:۰۶ ب.ظ

خوبی اینکه نه تلویزیون نگاه می‌کنم نه اینستا دارم نه توئیتر و نه فیس‌بوک اینه که نمی‌فهمم توی این کشور چی می‌گذره.

مثلاً هی میرم تلگرام شما هی دارید از صداوسیما و اون رقاصه می‌گید من نمی‌فهمم اصلاً دربارۀ چی حرف می‌زنید. اون سری هم که توی خرمشهر کلی اتفاق افتاد من نفهمیدم. بعد کلی وقت من تازه وسط‌های بحث‌های سیاسی بچه‌ها فهمیدم انگار یه خبرایی هست.


دلم می خواد برم یه کشور خیلی خیلی دور که هیچی نباشه. نفت نباشه، آقازاده نباشه، سیاست‌مدار نباشه، سلبریتی نباشه، روشنفکر نباشه، آخوند نباشه اصلاً هیچ‌چیزی نباشه فقط یه مشت آدم باشیم که دلمون بخواد مثل آدمیزاد زندگی کنیم همین.


مثل این دختره شاد باشم فقط.



  • گلی

نظرات (۷)

منم پستو نفهمیدم ...
پاسخ:
یعنی از اتفاقاتی که ازش یاد کردم خبر نداری؟
  • آقاگل ‌‌
  • میشه برای عکس نوشت "ز غوغای جهان فارغ" چقدر خوبه. :)
    پاسخ:
    واقعاً ز غوغای جهان فارغ (:
    منم خیلی دلم میخواد..
    پاسخ:
    کاش خدا یه نگاه به درخواست‌هامون می‌کرد.
  • آسـوکـآ آآ
  • دقیقا یاد این پست لافکادیو افتادم
    جالبه که همین عکس رو هم گذاشتن
    http://lafcadio.blog.ir/post/%D8%A7%D9%81%D8%B3%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%A8%D9%88%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%B3%D9%88
    پاسخ:
    اتفاقاً خودمم یاد پستش افتادم موقع نوشتن و عکس رو از همون‌جا گرفتم (:
    از مهرداد پرسیدم جریاناتش رو...
    ولی نمیدوسم منم
    پاسخ:
    همون بهتر که نمی‌دونیم.
  • آقای رایمون
  • جذابیت نداره زندگیت پس :دی
    پاسخ:
    زندگی الانم یا زندگی که دلم می‌خواد داشته باشم؟
  • آقای رایمون
  • الان :دی
    پاسخ:
    آره.