آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

بهار شویم (:

دوشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۰۹ ق.ظ
آینده سفید است و بی رنگ؛ مانند صفحه‌ای نانوشته که هیچ خطی بر آن نیفتاده و آنگاه که با ما روبه‌رو می‌شود، از قلب و جان ِما رنگ می‌گیرد. اگر انسان نبود، آینده هیچ رنگی نداشت.

آری! آینده همواره به رنگ حال ماست و به همین سبب آینده‌ای که به ما رسیده را می‌گوییم: «حال». حال، مانند نوری است که نمی‌شود آن را گرفت، گویی تا با سرانگشت ما برخورد می‌کند نامش عوض می‌شود و دیگر «گذشته» است.
افسون زمان خارج از دستان ِماست. داستان خود را بنویسیم و حال خودمان را سفید نگاه داریم. این تنها چیزی است که از اراده ما تبعیت خواهد کرد.
زمستان و بهار انسان، مقهور طبیعت نیست بلکه مسلط بر هر طبیعتی است. #بهار شویم.



  • گلی

نظرات (۴)

ماچ 
همین... 
پاسخ:
چقدر این چند روزه توی ذهنم رژه می‌رفتی مریم. تو و آبان.

خوبی تو؟


+ ماچ به خودت (:
خوبم من 
:)
دوستت دااااارم 

پاسخ:
من آخرشم نفهمیدم چرا وبت رو پاک کردی؛ ولی به شدت دلم برای پست‌های پر از انرژیت تنگ شده. 
امیدوارم همیشه حالت خوب باشه و پرانرژی باشی (:

من ببشتر دوستت دارم(: 

سلام
https://www.instagram.com/p/Bl47dAHjrq3/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=lfo3jnai58x1
پاسخ:
سلام.

ممنون واقعاً که برام لینکش کردی، کلی ذوق‌زده شدم😍😍
حالا بعدا میگم برات ننه چرا پاک کردم ❤
پاسخ:
متشکر متشکر (: