آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

Big Little Lies

پنجشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۹ ب.ظ

اولش خیال می‌کنی قراره داستان خاله‌زنکی‌های زنانه‌ای شادوشنگولی رو ببینیم؛ ولی هرچقدر جلوتر می‌بینیم، قسمت‌های خاله‌زنکیش کمرنگ‌تر می‌شه و قسمت معماییش سریال بیشتر می‌شه و در اصل قراره یه سریال اجتماعی با موضوع خانواده و زن‌ها ببینیم. هفت قسمت بیشتر نیست و گویا قراره فصل دوم سریال هم ساخته بشه. (دیشب تا حالا خودمو باهاش خفه کردم)

سریال دوست‌داشتنیه؛ ولی هرچقدر جلوتر می‌ریم دردناک‌ میشه.

دارم فکر می‌کنم اگر این سریال رو مثلاً  تهمینه میلانی یا منیژه حکمت می‌ساخت یه فیلمی می‌ساخت که از دنیا و آخرت سیر می‌شدی؛ ولی این سریال با همۀ رنج‌هاش آخرش یه حس خوب رهایی داری.






پ ن: بعد از فیلم دلم می‌خواست برم این شهر مونتری و همون‌جا تا ابد زندگی کنم:|

  • گلی

نظرات (۴)

و مهمتر از همه اینکه کلا 8 قسمت بود! و خدا و بندگانش سازندگان سریالای کوتاه را دوست میدارند D: 
یعنی این بنده ش که دوست می داره XD
پاسخ:
اتفاقاً داشتم به همین کوتاهیش فکر می‌کردم. چقدر دقیق همه‌چیز رو گفت و کوتاه هم بود. منم به نوبهٔ خودم تشکر می‌کنم و امیدوارم بقیه هم یاد بگیرند :D
خیلی حال فیلم ندارم :) 
ولی شدیدا دلم انیمیشن حال خوب کن میخواد :) 
پاسخ:
بذار توی انیمیشن‌هام نگام کنم چندتا انیمیشن خوب بهت معرفی کنم.

(:
باشه، منتظر میمونم، زوووووود فقط
پاسخ:
باشه باشه چشم (:
سلام
همه فیلما هنری و درام و این حرفا، دو تا بانک زنی هم معرفی میکردین حداقل:)
پاسخ:
سلیقهٔ کجگی ما رو به بزرگواری خودتون ببخشید دیگه.
دارم یه سریال می‌بینم به اسم پیکی بلندر، بانک زنی نیست؛ ولی تقریباً از همین سبک بزن بزنی‌هاست. خیلی قشنگه اگر دوست دارید یه جست‌وجو درباره‌ش کنید و اگر پسندتون بود ببینید. 
من که دوستش داشتم.