آرزوهای نجیب

بایگانی
پیوندها

خبر خبر خبر خبر خبر

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۰۴:۳۲ ب.ظ

یادتونه گفتم یه کسب‌وکار جدید راه انداختم. البته فکر نکنم اسمش رو بتونیم بذاریم کسب‌وکار. اصلاً بیاید این‌جوری بهتون بگم: یادتونه بهتون گفتم اگر روزی معلم شدم به‌جای کتاب‌خوندن به نوجوان‌ها برنامه‌ریزی کردن یاد می‌دم. چون من فکر می‌کنم اگر برنامه‌ریزی یاد بگیرن مثل این می‌مونه که ماهی‌گیری یاد گرفتن؛ ولی کتاب خوندن مثل ماهی دادن بهشونه.  خب من یه صفحۀ جدید توی اینستاگرام راه انداختم و قراره توش دربارۀ برنامه‌ریزی حرف بزنیم. اصل کارم برای نوجوان‌هاست؛ ولی مطمئنم شما هم می‌تونین کلی چیزای جدید ازش یاد بگیرین.

خب این شما و این هم صفحۀ دفتر آوات: daftar.avat

خب من و آوات جان کلی خوشحال می‌شیم که با بودن در کنارمون ازمون حمایت کنین:D

 

  • گلی

نظرات (۲)

مبارک باشه عزیزم . ایشاالله موفق باشی 

پاسخ:
ممنون عزیزدلم (:
  • apollo ‌‌ ‌‌ ‌‌
  • موفق باشید :دی

    پاسخ:
    ممنوون (: